سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک روزنامه نگار باسابقه انگلیسی پس از پیوستن به تروریست‌های داعش به عنوان گزارشگر اخبار آنها، به تهیه و پوشش خبری اقدامات تروریست‌ها در شهر کوبانی در شمال سوریه پرداخت.

روزنامه نگار انگلیسی به داعش پیوست

به گزارش ايرنا به نقل از فرانس24، جان کانتلی روزنامه نگار انگلیسی که پیشتر به اسارت داعش درآمده و آزاد شده بود، یک گزارش خبری در قالب کلیپ ویدیویی به مدت پنج دقیقه درباره تحرکات داعش در شهر کوبانی تهیه کرد که توسط این گروهک تروریستی منتشر شد.

فرانس24 با پخش بخش هایی از گزارش کانتلی که توسط داعش پخش شده است، گفت وی برخلاف سایر رسانه های خبری وضعیت شهر کوبانی را آرام توصیف کرد.

پایگاه خبری راشا تودی نیز در این خصوص نوشت: در این گزارش پنج دقیقه ای که حاوی تصاویر فیلمبرداری شده از پهپاد است، کانتلی را در حالی که در میان ویرانه های کوبانی قدم می زند، نشان می دهد.

راشاتودی افزود: کانتلی که پیشتر در نشریات انگلیسی همچون ساندی تایمز،سان و ساندی تلگراف کار می کرد، اولین بار توسط گروه های تروریستی در سوریه در جولای سال 2012 به اسارت گرفته شد، اما پس از آزادی به سوریه بازگشت و دوباره به اسارت در آمد.

از آن زمان تاکنون، کانتلی در چندین ویدیو تبلیغاتی داعش حضور پیدا کرد که در اکثر آنها، وظیفه قرائت یک متن مکتوب را به عهده دارد.

کد خبر 276230

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha