همشهری آنلاین: 19 هزار بلیت کنسرت استاد شجریان در تالار کشور در زمانی کمتر از یک ساعت به فروش رفت و شرکت دل آواز دراطلاعیه‌ای نحوه تحویل بلیت به ثبت‌نام کنندگان تهرانی و شهرستانی را اعلام کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین دست اندرکاران این شرکت که روز  نخست و اوایل صبح روز دوم با مشکلاتی در ثبت نام اینترنتی مواجه شده بودند، ضمن اعلام فروش تمامی بلیت‌های 6 شب کنسرت شجریان و گروه آوا در تالار کشور متنی را روی سایت دل آواز قرار دادند. بر اساس این متن تنها کسانی که موفق به رزرو یا خرید قطعی بلیط شده‌اند؛ برای دریافت بلیط به متن زیر عمل کنند.

توزیع بلیط برای هر روز اجرای برنامه، دو روز قبل از برنامه در دفاتر انتخابی شما آغاز می‌شود و بر این اساس بلیت‌‌های روز اول کنسرت (8 مرداد)  از صبح  شنبه 6 مرداد توزیع شده است.

 بر اساس این اطلاعیه همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر (متعلق به خریدار) جهت تحویل بلیت ضروری است.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: از آنجا که بدلیل مشکلات پیش آمده روش ارسال با پیک مقدور نیست، بلیت کسانی که درخواست ارسال با پیک را نموده و در روزهای گذشته نیز اقدام به اصلاح ننموده‌اند، در دفتر شهرک غرب توزیع خواهد شد. هزینه پیک‌های دریافت شده در دفاتر برگشت داده می‌شود.

درباره نحوه ارائه بلیت به خریداران شهرستانی هم این دفتر در اطلاعیه اعلام کرده است که آنها می‌توانند برای دریافت بلیت خود در همان  روز اجرای برنامه به دفتر کالج مراجعه کنند.

آدرس دفاتر توزیع بلیت به شرح زیر است و این دفاتر از ساعت 9 صبح تا 17 باز و آ‌ماده ارائه خدمات به ثبت نام کنندگان اینترنتی بلیت هستند:

- دفتر اقدسیه: خیابان پاسداران ـ نبش نارنجستان دوازدهم ـ شماره 67
- دفتر شهرک غرب: شهرک غرب، خیابان ایران زمین ـ مجتمع تجاری ایران زمین ـ واحد 13 و 14
- دفتر صادقیه: خیابان ستارخان ـ بعد از فلکه اول، جنب پاساژ مروارید روبروی داروخانه دکتر سیار پلاک 1250
- دفتر کالج : خیابان حافظ، چهار راه کالج، کوچه البرز – روبروی دبیرستان البرز پلاک 11

شرکت دل آواز درباره کسانی که بلیت رزرو کرده‌اند اما مبلغ بلیت را پرداخت نکرده‌اند، نیز تمهیدی در نظر گرفته است.

بر اساس این اطلاعیه «عزیزانی که بلیط رزرو نموده و مبلغ بلیط را پرداخت نکرده‌اند، با همراه داشتن یکی از انواع کارت‌های بانکی شتاب (ملی، صادرات، ملت، تجارت، سپه، سامان، کارت خرید سامان ، کشاورزی، اقتصادنوین و ...) به دفاتر مراجعه و نسبت به دریافت بلیت و پرداخت مبلغ آن اقدام کنند.

در چند روز گذشته نحوه ثبت نام اینتر نتی بلیت کنسرت استاد شجریان و گروه آوا مشکلاتی را برای متقاضیان به وجود آورد

[فروش‌اینترنتی بلیت‌های کنسرت‌ شجریان یک روز به تاخیر افتاد]

کنسرت استاد محمد رضا شجریان وگروه آوا از هشتم مرداد در تالار کشور آغاز و به مدت شش شب ادامه خواهد داشت

[گزارش همشهری آنلاین از نشست خبری کنسرت شجریان]

تالار وزارت کشور بنا بر آمار ظرفیت 3200 تا 3500 تماشاگر را در هر اجرا دارد

کد خبر 27622

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز