همشهری آنلاین: استاندار کردستان گفت: مراکز کانون باید از فن‌آوری‌های نوین و پیشرفته متناسب با نیاز جامعه و مخاطبان خود به نحو مطلوب و درست استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون، اسماعیل نجارخطاب به کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان با اشاره به این موضوع که دوران کودکی و نوجوانی دوران هویت‌یابی است و به همین دلیل کار مراکز کانون از حساسیت و ظرافت بالایی برخوردار است، افزود: نوآوری، خلاقیت و ابتکار توأم با بهره‌گیری از ابزارهای تبلیغاتی نوین برای اثر بخشی بیشتر در راه دشوار تربیت کودک و نوجوان ضروری و تعیین کننده است.

وی توجه به تفاوت‌های فردی کودکان را در مسیر آموزش و پرورش خلاقیت‌ها و استعدادهای آنها مهم ارزیابی و به مسؤولان فرهنگی استان توصیه کرد ضمن هماهنگی با یکدیگر و پرهیز از موازی کاری، فرهنگ کتابخوانی را در میان کودکان و نوجوانان ترویج دهند.

نجار تأکید کرد: احیای ارزش‌های الهی و انتقال آموزه‌های دینی به بچه‌ها باید اساس فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گیرد.

استاندار کردستان به مدیر جدید کانون استان اطمینان داد که از توسعه فعالیت‌های کانون در این استان حمایت خواهد کرد.

در این دیدار مدیر کانون کردستان نیز مهم‌ترین وظیفه کانون را شناخت و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان و ایجاد روحیه نشاط در آنها بر شمرد.

 عباس حسین‌پناهی تعداد مراکز کانون را در کردستان 13 مرکز ثابت و 2 کتابخانه سیار روستایی اعلام کرد که در آن بیش از 119 هزار جلد کتاب در اختیار بچه‌های این استان قرار می گیرد.

کد خبر 27452

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز