همشهری آنلاین: تیم تفنگ ۱۰ متر بانوان کشورمان در اولین روز از رقابت های تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان در رده چهارم دانشجویان جهان قرار گرفت.

Shooting Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اولین روز رقابت ورزشکاران تیرانداز ایرانی در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان آغاز شد که طی آن سولماز نقی‌لو، نسا پاریاب و مه‌لقا جام‌بزرگ ترکیب تیم کشورمان در این رشته را تشکیل دادند.

پس از برگزاری دور مقدماتی، نقی‌لو تنها با اختلاف یک دهم امتیاز و با کسب امتیاز ۴۱۱٫۶، از رسیدن به فینال بازماند و در رده دهم قرار گرفت. پاریاب و جام‌بزرگ نیز با کسب امتیاز ۴۱۰٫۸ و ۴۰۹٫۷ به ترتیب در رده‌های چهاردهم و بیستم ایستادند.

در بخش تیمی نیز تیم سه نفره بانوان کشورمان توانست با امتیاز ۱۲۳۲٫۱ در رده چهارم ایستاده و تیم‌های آلمان (۱۲۳۹٫۶)، جمهوری چک (۱۲۳۴٫۱) و کره جنوبی (۱۲۳۲٫۶) در رده‌های اول تا سوم تیمی قرار گرفتند.

در رشته تپانچه ۵۰ متر آقایان نیز تیم کشورمان با ترکیب سپهر صفاری، مصطفی منتظرالیه و محمدرضا محمودی به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت توانستند با امتیازهای ۵۳۱، ۵۱۵ و ۵۰۸، به ترتیب جایگاه‌های چهاردهم، بیستم و بیست و یکم دانشجویان جهان را به خود اختصاص دهند.

در بخش تیمی نیز تیم کشورمان پس از تیم‌های لهستان (۱۶۲۰)، رومانی (۱۶۱۲)، مالزی (۱۶۱۰)، مغولستان (۱۵۸۹) و فرانسه (۱۵۶۰) با کسب امتیاز تیمی ۱۵۵۴ در رده ششم ایستاد.

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان از ۱۶ لغایت ۲۰ مهر ماه در شهر العین امارات برگزار می‌شود.

 

کد خبر 274487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha