همشهری‌آنلاین: دونوازی اسپانیایی نویز گیتار با حضور نوازندگانی از اسپانیا و یونان روز جمعه ۱۸ مهر در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

گیتار اسپانیایی

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، «دورا ناکو» از یونان و «پدرو ایسکیردو» از اسپانیا دونوازی گیتار کلاسیک خود را در این کنسرت به روی صحنه می‌برند.

دورا ناکو و پدرو ایسکیردو از سال ۲۰۰۷ یک پروژه مشترک موسیقی مجلسی را در دانشگاه موزارت در شهر سالزبورگ اتریش تحت آموزش اساتیدی همچون الیوت فیسک، ریکاردو گاین، ماتیاس سیدل و مارکو تامایو آغاز کردند.

آن‌ها از اولین اجرای عمومی خود در سال ۲۰۰۹ به طور منظم در جشنواره‌های بین‌المللی و دوره‌های موسیقی مجلسی در اروپا شرکت کردند. مجموعه آثارشان تمام ادوار زمانی و سبک‌های متنوع از باروک تا موسیقی محلی فولکلور را در بر می‌گیرد که شامل قطعات اصلی برای گیتار و به خصوص قطعات تنظیمی شخصی است.

آهنگسازانی همچون کونستانین واسیلیو، سیمون فونتانلی، آگوستین کاستیا-آبیلا و روبن پارخو برخی از آثار خود را به آن‌ها اختصاص داده‌اند.

گروه «دوئت نویز گیتار» در حال حاضر در شهر برلین اقامت دارند، جایی که فعالیت‌های هنری و آموزشی خود را به طور هم‌زمان پیش می‌برند.

کنسرت دوئت نویز گیتار با همکاری بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و سفارت اسپانیا روز جمعه 18 مهر ، ساعت 18 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

کد خبر 274205

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha