مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: چهارمین نشست از سلسله نشست‌های «یک فنجان شعر» برج میلاد، به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر، با حضور شاعران طنزسرا برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، بلندترین برج پایتخت که تابستان امسال طی برنامه‌هایی میزبان شاعران، نویسندگان و نمایشنامه‌نویسان بود، سه شنبه 15 مهر 93 نخستين برنامه‌ي ادبي پاييزه‌ي خود را در قالب چهارمین نشست «یک فنجان شعر» به شعر طنز اختصاص داده است. اين گردهمايي شاعرانه قرار است به «ابوالفضل زرويي نصرآباد» تقديم شود.

در این برنامه که از ساعت 18 آغاز می شود، شاعران و طنزپردازانی چون اسماعیل امینی، سيدمحمد سادات اخوي، اميد مهدي‌نژاد، علی مظفر، فاضل ترکمن و عليرضا بهرامي برای علاقه‌مندان شعرخوانی خواهند کرد. همچنین در این روز از شاعران حاضر در برنامه برای شعرخوانی دعوت خواهد شد. حضور زرويي نصرآباد در اين نشست، منوط به مساعد بودن حال عمومي اين شاعر و طنزپرداز معاصر اعلام شده است.

این شاعر و پژوهشگر عرصه‌ طنز، متولد 15 اردیبهشت‌ماه سال 1348، از سال 1368 فعالیت مطبوعاتی و فرهنگی خود را با نشریات آغاز کرده است او در آثار طنزش از شهرت‌هایی مانند: ملانصرالدین، چغندر میرزا، ننه قمر، کلثوم ننه، آمیز ممتقی، میرزا یحیی و عبدل استفاده کرده است.

زرویی که مدتی سردبیر ماهنامه‌ی «گل‌آقا» بوده، پایه‌گذار و مدیر دفتر طنز حوزه‌ی هنری هم بوده است. او سال گذشته در پی بروز سکته‌ی قلبی در بیمارستان بستری شد که درنهایت به عمل قلب و پیوند چهار رگ منجر شد. پس از آن در دوران نقاهت، كمتر در برنامه‌هاي ادبي حضور يافته است. خودش مي‌گويد: «دید و بازدید دوستانم هیجان زیادی به من وارد می‌کند و خطرناك است!»

«يك فنجان شعر 4»، تقديم به «ابوالفضل زرويي نصرآباد» قرار است ساعت 18 روز سه‌شنبه 15 مهر در سالن سعدی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار ‌شود.

کد خبر 274051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha