دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

گروه حوادث: در حالی که عملیات کنترلی گسترده‌ای برای دستگیری سارق مسلح میدان محسنی آغاز شده بود، این سارق خشن پشت فرمان خودرو در خواب دستگیر شد.

ظهر بیست و هفتم تیرماه، پسر جوانی به کلانتری 154 چیتگر رفت و از مرد جوانی که شب گذشته مسلحانه دست به سرقت خودرو دووی او زده بود شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: ساعت 21 دیشب  همراه 2 خواهرم به کافی  شاپی در اطراف میدان محسنی رفتیم، اما وقتی بعد  از خرید بستنی درحال بازگشت به طرف خودرومان بودیم ناگهان پسر جوانی با اسلحه به سمت ما دوید و با تهدید اسلحه سوار خودرومان شد، او پس از آنکه  در صندلی عقب کنار خواهرانم نشست، با تهدید اسلحه از من خواست به سمت خارج شهر حرکت کنم.

مرد جوان که چهره سبزه و قدی  بلند داشت، دایما با خشونت من و خواهرانم را تهدید  می کرد و بعد از آنکه بی هدف ما را در خیابان‌های شهر گرداند، سرانجام در جاده مخصوص  کرج ما را از خودرومان پیاده کرد و پس از سرقت گوشی موبایل و پول‌های همراهمان پایش را بر  روی پدال  گاز گذاشت و به سرعت دورشد.

با اعلام این شکایت، با دستور توکلی بازپرس پنجم دادسرای جنایی تهران، در نخستین شاخه از عملیات پلیسی شماره خودرو در اختیار تمام گشت‌های پلیس قرار گرفت.

اما در حالی که تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی جوان خشن آغاز شده بود، شنبه شب گذشته کارآگاهان پلیس در گشت شبانه خود در تهرانسر به یک خودروی دوو که پسر جوانی پشت فرمان آن به خواب رفته بود مظنون شده و هنگامی که مشخص شد این خودرو همان  خودروی مسروقه است مرد جوان به اداره یکم آگاهی منتقل شد.

اسلحه قلابی نبود

هنگامی که در آگاهی  مرد جوان وخواهرانش سارق مسلح را شناسایی کردند بازجویی ها از این متهم آغاز شد اما او اگر چه به سرقت خودرو اعتراف می‌کرد اما مدعی بود که  اسلحه‌اش قلابی بوده و وی پس از سرقت خودرو، آن را به داخل رودخانه کن پرتاب کرده است، اما در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان که  با بررسی شواهد مطمئن شده بودند اسلحه واقعی بوده است، منزل وی را تحت بازرسی  قرار دادند.

دراین بازرسی  ها بود که  یک کلت کمری (باردا 2004) و 20 فشنگ که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد،‌ این در حالی بود که چند دستگاه موبایل و لوازم شخصی مسروقه شاکیان نیز از منزل متهم کشف شد.

با دستور بازپرس توکلی تحقیقات از این متهم درخصوص ارتکاب جرایم مشابه ادامه دارد.

کد خبر 27286

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز