همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی خطاب به دانش آموزان اعلام کرد: به دنیا ثابت کنید که نه تنها دین اسلام پاسخگوی تمام مشکلات جوامع بشری است بلکه اجرای کامل دستورات مترقی دین اسلام، مانع بروز مشکلات خواهد بود.

جعفری

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان بسیج دانش آموزی، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» در این پیام که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس انتشار یافته، تصریح می کند: فرزندان عزیزم، در برنامه های روزانه تان خواندن قرآن را به صورت منظم قرار دهید، ورزش کنید، هرچه بیشتر درس بخوانید و علم خود را چنان بالا ببرید که افرادی تاثیرگذار در رشد و پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی باشید.

وی می افزاید: عزیزان بسیجی من، دل های بی آلایش و باصفای شما ظرفیتی عظیم برای پیشرفت و تعالی معنوی و علمی خودتان و جامعه اسلامی است که امروز هرچه برای اندوختن علم و دانش و معارف الهی همت بیشتری صرف کنید، آینده ای روشن تر و زیباتر و پاکیزه تر در انتظار شما و ایران عزیزمان خواهد بود.

فرمانده سپاه پاسداران در این پیام ادامه می دهد: دانش آموزان عزیز، آینده ایران اسلامی نیازمند مردان و زنان بلند همتی است که در اوج علم و دانش، گوهر وجودی خویش را با معنویات و اخلاقیات پرورش داده و در سلامت کامل جسمی و روحی، دست در دست یکدیگر با اقتدار به رهبر فرزانه انقلاب، برتمام مشکلات و معضلات جامعه فائق آیند.

سردار سرلشکر جعفری در این پیام با بیان اینکه در این راستا چشم امید انقلاب و نظام به شما است که هم توانایی خود را باور داشته و هم اراده تلاش در این عرصه را دارید، تصریح می کند: عزیزان آنچه که نباید از آن غافل شویم، توطئه ها و نقشه های آلوده دشمنانی است که تلاش می کنند روحیه خودباوری و همت را در فرزندان این سرزمین خاموش کنند و با انحراف ذهن های پاکشان، آنها را در دام هایی مانند اعتیاد، معضلات اخلاقی، بی قیدی و بی توجهی به دستورات دینی گرفتار کنند.

وی می افزاید: بر شماست که با حفظ کرامت والای انسانی هوش، استعداد و توانایی خود را در آموختن علم و آراستن آن به عمل نیکو به ظهور و بروز برسانید و پرچم برافراشته حق و عدالت را به اوج اهتزاز رهنمون سازید.

کد خبر 272857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha