چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

همشهری‌انلاین: شبـکه‌هـای سیـما فیـلـم‌هـای سیـنمـایـی، تـلویـزیونـی و انیـمیشـن‌هـای گونـاگونـی بـرای آخـر هفتـه تـدارک دیـده‌انـد.

filmhaye akhare hafte

به گزارش روابط عمومی سیما ، شبکه یک فیلم‌های‌ «شجاع دل» به کارگردانی مل گیبسن و «شیپورچی» به کارگردانی حیدر رحیمی را به ترتیب روزهای پنجشنبه ساعت 22 و جمعه ساعت 14:50 به روی آنتن می‌برد.

شبکه دو سیما نیز فیلم تلویزیونی «رهایی از زمین» به کارگردانی محمد قاسمی را پنجشنبه ساعت 9 صبح، فیلم سینمایی «شهر در دست بچه‌ها» به کارگردانی نیکولاس بری را جمعه ساعت 8 و فیلم سینمایی «درخت سیب کبود» به کارگردانی اولگاریو بار را جمعه ساعت 17:30 پخش می‌کند.

فیلم های سینمائی شبکه سوم سیما نیز به این ترتیب است: فیلم تلویزیونی «زمانی برای شگفتن» به کارگردانی جهانبخش سلطانی پنجشنبه ساعت 11، فیلم سینمایی «شهر بی‌قانون» به کارگردانی وین کرامر جمعه ساعت 30 دقیقه بامداد، فیلم تلویزیونی «بیرون از بهشت» به کارگردانی خسرو معصومی جمعه ساعت 10:15، فیلم سینمایی «صخره زرد» به کارگردانی نیک والِلونگا جمعه ساعت 16.

همچنین شبکه چهار سیما فیلم‌سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی آنته کی اولیسن را روز پنجشنبه ساعت 15 و فیلم سینمایی «ایستگاه فورتویل» به کارگردانی رایان کوگلر را جمعه ساعت 20:30 به روی آنتن می‌برد.

شبکه تهران نیز فیلم سینمایی «زمین بازی» به کارگردانی دیوید ام. ایوانسن را پنجشنبه ساعت13:30، فیلم سینمایی «ابر طوفان سیاتل» به کارگردانی جیسون بورکیو را پنجشنبه ساعت 21، انیمیشن «سامی 2» به کارگردانی وینسنت کستلو جمعه ساعت 9 صبح، فیلم تلویزیونی «زمانی برای دوست داشتن» به کارگردانی ابراهیم فروزش جمعه ساعت 13:30 و فیلم‌سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی سیمون وست را جمعه ساعت 21 را پخش می‌کند.

همچنین شبکه تلویزیونی شما فیلم سینمایی «پاییز در ایوان خانه نشسته است» به کارگردانی اکبر شهبازی را پنجشنبه ساعت 24 و فیلم تلویزیونی «خان ننه» به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد خیری‌مطلق را جمعه ساعت 13:30 پخش می‌کند.

شبکه قرآن و معارف سیما ، فیلم تلویزیونی «آوای نقاره‌ها» به کارگردانی جواد مزدآبادی را جمعه ساعت 15:30 و شبکه آموزش سیما نیز فیلم تلویزیونی «رویای لیپل» به کارگردانی لارس بوشل را جمعه ساعت 10 صبح پخش خواهد کرد.

شبکه پویا نیز انیمیشن‌های انیمیشن «من شگفت انگیز1» را پنجشنبه ساعت 21 و انیمیشن «پرندگان آزاد» را جمعه ساعت 21 به روی آنتن می‌برد.

فیلم‌های شبکه نمایش نیز به این قرار است: فیلم های سینمایی و تلویزیونی «پسرخانواده وینزلو»، «داداش موونا گاندی شناس می شود»، «مادر زن سلام» ،«ثانیه‌ها» و «شجاع دل» پنجشنبه ساعت 15، 17، 19 ،21 و 23 و فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «دو اسلحه»، «دان»، «تنچی سامورایی ستاره شناس»، «ربایندگان» و «یو 864» جمعه ساعت 15، 17، 19، 21 و 23.

کد خبر 272233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha