همشهری آنلاین: سخنگوی طرح کارت هوشمند سوخت دلایل عرضه بنزین آزاد در جزیره کیش و قشم را اعلام کرد

محمد ناصری در گفتگو با مهر درباره عرضه بنزین آزاد در دومنطقه آزاد کیش و قشم گفت: تبصره 13 قانون مجلس به دولت اجازه داده است تا در مواردی که تشخیص داده شده نسبت به عرضه بنزین با نرخ آزاد اقدام کند.

وی گفت: از آنجا که شرایط جوی در این دو منطقه بسیار گرم بوده و استفاده از کولر را الزامی می کند و از سویی دیگر تعداد مسافران در این دومنطقه بسیار زیاد است درنتیجه دولت از روز شنبه نسبت به عرضه بنزین آزاد با نرخ 600 تومان برای هر لیتر اقدام کرد.

وی تصریح کرد: تاکسی داران این مناطق می توانند پس از اتمام سهمیه 450 لیتری خود از بنزین آزاد استفاده کنند. وی درباره حل مشکلات سیستم کارت هوشمند سوخت گفت: هم اکنون بیش از 12 میلیون کارت هوشمند درکشور صادر شده که حل مشکلات سیستم کارت هوشمند با این تعداد کاربر کمی زمان بر است.

ناصری در ادامه وضعیت صدور کارت های هوشمند المثنی را نامناسب دانست و گفت: طولانی شدن ارتباط مراکز خدمات پشتیبانی با نهادهای مسئول در صدور کارت مهمترین عامل در طولانی شدن زمان صدور کارت ها محسوب می شود.

وی افزود: روز شنبه طی جلسه ای این مراکز تعهد اخلاقی دادند تا تمام کارت های المثنی را که بیش از 250 هزار کارت است به دست صاحبان خودرو برسانند.

کد خبر 27175

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز