جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
۰ نفر

اعضای باند کلاهبرداری که خودروهای تصادفی را به‌عنوان خودروهای نو به شهروندان می‌فروختند، بعد از دستگیری به ده‌ها فقره کلاهبرداری اعتراف کردند.

چندي قبل يكي از شهروندان با مراجعه به پليس از 2 كلاهبردار شكايت كرد. او گفت: مدتي قبل در آگهي روزنامه‌ها با آگهي فروش يك دستگاه پژو 405روبه‌رو شدم و با شماره فروشنده تماس گرفتم. فروشندگان كه 2نفر به نام‌هاي سينا و هرمز بودند پژو را به‌عنوان خودروي بدون تصادف و در حد نو به من فروختند اما مدتي بعد فهميدم اين خودرو قبلا تصادف كرده و بازسازي شده است.

وقتي با شماره تلفن‌هاي فروشندگان تماس گرفتم تلفن آنها خاموش بود و آدرس‌هايشان هم اشتباه بود. با ثبت اظهارات اين مرد تحقيقات در اين‌باره از سوي افسران پايگاه يكم پليس آگاهي آغاز شد. با آغاز تحقيقات كارآگاهان توانستند مخفيگاه متهمان را شناسايي كنند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه آنان قصد دارند با همين ترفند يك دستگاه خودروي405بازسازي شده ديگر را به جاي خودروي صفر كيلومتر بفروشند. به اين ترتيب متهمان دستگير شدند و اعتراف كردند از يك سال قبل با همدستي 2نفر ديگر به نام‌هاي بهنام و داوود خودروهاي تصادفي را خريده و از طريق آگهي روزنامه‌ها به جاي خودروهاي نو مي‌فروشند.

به اين ترتيب 2متهم ديگر نيز دستگير شدند و تحقيقات از آنان نشان داد وقتي مشتري براي فروش خودروها پيدا مي‌كردند 2نفر از آنها هنگام انجام معامله به‌عنوان خريدار وارد مي‌شدند و براي بازارگرمي پيشنهاد قيمت بالاتري مي‌دادند و با اين ترفند خودرو را به 8تا 10ميليون تومان بالاتر از قيمت واقعي مي‌فروختند. سرهنگ رحيم فرزام، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: متهمان تاكنون به ده‌ها فقره فروش خودروهاي تصادفي به‌عنوان خودروهاي صفركيلومتر در طول يك سال گذشته اعتراف كرده‌اند.

کد خبر 270997

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha