همشهری آنلاین: مشاور فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: پدافند هوایی ایران با دستاوردهای نوین بیش از گذشته توان مقابله با تهدیدهای احتمالی دشمنان را دارد.

 پدافند هوایی

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم ˈقاسم فراوانˈ در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: اگر دشمن بخواهد تعرضی به خاک ایران داشته باشد با دفاع جانانه، قاطع و کوبنده ای مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: اکنون موفقیت های بسیار خوبی در تولید و تقویت صنعت نظامی کشور برای مقابله با هرگونه تجاوز دشمنان حاصل شده است.

وی یادآورشد: وظیفه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) دفاع همه جانبه از فضای کشور بوده و تشکیل آن نیز حاصل دور اندیشی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فراوان با بیان این که نیروهای مسلح نقش مهمی در توسعه پایدار و مقابله با تهدیدهای خارجی دارند، افزود: علم آفرینی و ثروت آوری در کشور با ایجاد امنیت امکان پذیر می شود.

وی با اشاره به این که حمله هوایی به پدافند هوایی نخستین هدف دشمنان است، یادآور شد: پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس و در پاسداری از کیان ایران اسلامی نقش مهم و برجسته ای داشت.

مشاور فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: 60 درصد از مجموع جنگ های به وقوع پیوسته در جهان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این منطقه رخ داده و تقویت نیروی نظامی مورد نیاز در این بخش از اولویت های این قرارگاه برای مقابله با دشمنان است.

وی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی بیش از گذشته در جهان به کشوری مقتدر تبدیل شده است و در عرصه جهانی نیز نقش مهم و تاثیر گذاری دارد.

کد خبر 270981

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha