همشهری آنلاین: مهلت رانندگان آژانس‌ها و مسافربرهای شخصی فاقد کارت سوخت برای ثبت‌نام و دریافت کارت سوخت تا پایان مرداد تمدید شد.

به گزارش ایسنا، مهندس صادقی مجد - مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری- با بیان این مطلب  گفت: بخش قابل توجهی از رانندگان آژانس‌ها و مسافربرهای شخصی نسبت به دریافت کارت سوخت خود کاهلی کرده‌اند و منتظر بوده‌اند که دولت کارت آن‌ها را به در خانه‌هایشان بیاورد و بسیاری دیگر نیز به دلیل داشتن کارت سوخت خودرو شخصی که 400 لیتر سوخت دارد، برای کارت جدید اقدام نکرده‌اند.

وی در عین حال از تمدید مهلت ثبت‌نام برای مسافربرهای شخصی و آژانس‌هایی که کارت سوخت دریافت نکرده‌اند، خبر داد و گفت: کمیته‌هایی برای رسیدگی به همین مساله در فرمانداری‌ها به ریاست فرماندار و در استانداری به ریاست معاون عمرانی تشکیل شده که ثبت نام این افراد را انجام خواهند داد یعنی افراد باید به صورت حضوری مدارک مورد نیاز را به فرمانداری و یا استانداری تحویل دهند که مقرر شده کارت سوخت آن‌ها در مدت یک هفته صادر شود.

صادقی مجد تاکید کرد: دولت فرصتی بیش از این را نمی‌تواند برای همکاری مردم در نظر گیرد و بهتر است رانندگان هر چه زودتر اقدام کنند. در هر حال حاضر 40 هزار خودروی آژانس فاقد کارت سوخت هستند.

کد خبر 27061

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز