همشهری آنلاین: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بنای طعنه‌زدن به دولت را نداریم، گفت: استیضاح هیچ وزیری پس از فرجی‌دانا در دستور کار نیست.

 فارس نوشت: حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر با تاکید بر اینکه پس از استیضاح وزیر علوم، استیضاح هیچ وزیری در دستور کار مجلس نیست، گفت: امروز یک خطی در مسیر ایجاد شکاف میان دولت و مجلس ایجاد شده که با فراهم ساختن فضایی پرتنش به دنبال تحقق این هدف خود هستند.

او گفت: امروز شاهدیم که توسط روزنامه‌های زنجیری و اصلاح‌طلب مدام چنین اخباری مبنی بر اینکه مجلس پس از استیضاح وزیر علوم می‌خواهد پنج وزیر دیگر را استیضاح کند که از جمله آنان وزیر ارشاد بوده، منتشر می‌کنند که هدف مسلم آنان ایجاد شکاف میان دولت و مجلس در هفته دولت است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اساسا مجلس بر مبنای وظیفه و تکلیف خود حرکت می‌کند، گفت: مجلس اگر در ارتباط با شرح وظایف خود و در مقابل عملکردها به نتیجه‌ای برسد، به طور حتم مسئله طرح سوال یا استیضاح را مطرح می‌کند اما این‌گونه نیست که بخواهد از پیش تعیین شده و به قصد، کاری انجام دهد.

پژمانفر گفت: طرح سوال و یا استیضاح از سوی مجلس به هیچ عنوان به معنا نیست که بنای طعنه‌زدن به دولت را داریم و بخواهیم دولت را از ریل اجرایی خارج کنیم.

او گفت: مجلس کمک کار و یاور دولت بوده و تمام اقدامات خانه ملت در مسیر کمک و همکاری با دولت است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از استیضاح وزیر علوم، استیضاح هیچ وزیر دیگری در دستور کار مجلس نیست.

کد خبر 270446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha