سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران با حضور در اجلاس سالانه بسیج اساتید که در مشهد مقدس برگزار ‌شد در خصوص ابعاد اجرایی مدیریت جهادی سخن گفت.

قالیباف

 محمدباقر قالیباف با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و هفته دولت اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که کارنامه موفقی از اقتصاد و فرهنگ در مجموعه کارکردهای اجرایی‌مان در نظام اسلامی نداریم که رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند.
شهردار تهران با بیان اینکه لازمه مدیریت جهادی روحیه جهادی است، گفت: بد و خوب تاریخ همیشه در مقابل هم به مبارزه ایستاده‌اند و امروز جمهوری اسلامی، تکلیف ما که در جبهه عدالت و آزادی قرار گرفتن است را مشخص کرده است و همین روحیه ما را در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به پیروزی رسانده است و امروز هر چه در سیاست خارجی‌مان انجام می‌دهیم از کیسه دفاع مقدس است.

وی در ادامه تصریح کرد: چرا ما از بعضی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب غفلت می‌کنیم و یا برخورد سطحی و کوتاه به این موضوع داریم ما باید فردای قیامت در این‌خصوص پاسخگو باشیم. شهردار تهران تصریح کرد: ما در تمام سال‌های بعد از انقلاب شاهد روی کار آمدن دولت‌ها با سلایق مختلف بودیم که برآیند ‌آن نشان می‌دهد برنامه موفقی نداشتند و یک دولت اسلامی کامل شکل نگرفته است.

قالیباف با بیان اینکه من با تفکیک جنسیتی مخالف هستم، گفت: متاسفانه برخی عنوان کرده‌اند که قالیباف بعد از انتخابات مسئله تفکیک جنسیتی را مطرح کرده است در حالی‌که من با این مسئله مخالف هستم.وي تصریح کرد: از زمانی که به شهرداری تهران رفتم ثابت کردم که سبک زندگی مهم‌ترین موضوع در تمدن‌سازی است.

وی افزود: من زمانی در نماز‌جمعه گفتم که ما وقتی پارک بانوان و موضوع مد و لباس را اجرا کردیم با همان نگاه سبک زندگی بوده است و وقتی عده‌ای نیز اغراق کردند که قالیباف گفته منشی زن نباید داشته باشیم اما من می‌گویم که ما نان به نرخ روز نمی‌خوریم و باید حرمت بانوان را نگه داریم. شهردار تهران تصریح کرد: من در فروردین 85 ابلاغ کردم که 10 درصد مدیریت در شهرداری باید به بانوان اختصاص یابد و گفتم که از به کارگیری بانوان در شغل منشی مخالفم که آن نیز بر اساس سبک زندگی بوده است.

شهردار تهران همچنين در جلسه ارزیابی و نظارت ستادی بر عملکرد سازمان نوسازی شهر تهران نوسازي بافت فرسوده را يک موضوع اجتماعي و فرهنگي دانست و تأكيد كرد كه هر اقدامي در اين زمينه انجام مي‌شود بايد با توجه به شرايط فرهنگي، تغيير نگرش و خواست شهروندان صورت بگيرد.

کد خبر 270124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha