همشهری آنلاین: تیم ملی اعزامی ایران به بازی‌های تابستانی نوجوانان، متشکل از شش ووشوکار (۳ نفر در ساندا و ۳ نفر در تالو) با کسب ۳ مدال (دو نقره و یک برنز) به کار خود پایان دادند.

Nanjing ۲۰۱۴ Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، صبا شريفي در 60 کیلوگرم در دیدار نهایی المپیک نوجوانان به مصاف حریفی از ویتنام رفت که در کارنامه‌اش عنوان قهرمانی جهان را داشت و در پایان مبارزه با این حریف قدرتمند، به مدال نقره بسنده کرد و روی سکوی دومی ایستاد.

صبا شریفی در دورهای قبل موفق شده بود حریفانی از برزیل و روسیه را شکست دهد.

صبا شریفی

همچنين مهدی محمدی در دیدار نهایی وزن 52 کیلوگرم به مصاف حریفی از چین رفت. وی در این جدال مغلوب حریف شد که در کارنامه‌اش قهرمانی جوانان جهان در سال 2014 را داشت. در فینال آن مسابقات نیز این دو با یکدیگر روبرو شدند که حریف چینی موفق به کسب مدال طلا شده بود.

محمدی در مرحله قبل بر حریف فرانسوی غلبه کرده و به این دور رسیده بود.

مهدی محمدی

اما در بخش تالو امیر دارابی موفق شد عنوان سومی فرم تای چی چوان را به نام خود ثبت کند؛ اما در مجموع دو فرم (در تای چی چوان به عنوان ششمی رسیده بود) به عنوان چهارمی بسنده کرد و نتوانست روی سکو برود.

در بخش بانوان، حمیده برخور به اجرای تای چی چوان پرداخت که به مقامی بهتر از ششمی نرسید. وی در تای چی جین نیز که روز قبل برگزار شد، همین عنوان را به دست اورده بود تا در مجموع، ششم شود.

نفیسه پورگنجی نیز در مجموع دو فرم، به عنوان چهارمی رسید.

 

کد خبر 269923

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha