همشهری‌آنلاین: دومین کنفرانس بین‌المللی تجاری سازی فناوری دی‌ماه امسال به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

پار‌ک‌های علم و فناوری دانشگاه تهران

به گزارش دبيرخانه كنفرانس، در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دومین کنفرانس بین‌المللی تجاری سازی فناوری برگزار مینماید

شورای عالی کنفرانس به دنبال برگزاری هرچه غنی‌تر این رویداد مهم با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی - پژوهشی و تجربی دانشگاهیان، پار‌ک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های اقتصادی است.

این کنفرانس شامل بخش‌های مختلف نظیر ارائه مقالات علمی - پژوهشی محققان در محورهای تخصصی با حضور محققان و اساتید دانشگاهی، ارائه مقالات کاربردی و تجربه‌های موفق شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های اقتصادی، کارگاه‌های تخصصی در حوزه محورهای تخصصی و نشست‌های تخصصی تجاری سازی فناوری با حضور ذینفعان نخبه خصوصی و دولتی است.

این کنفرانس در محورهای تجاری سازی و انتقال فناوری، نقش شبکه‌ها در تجاری سازی، زنجیره تحقیق تا عرضه محصول و خدمات در بازار، سیاست گذاری علم و فناوری و تجاری سازی، استراتژی های سرمایه گذاری، تجاری سازی فناوری در اقتصاد دانش بنیان، موارد حقوقی و قانونی تجاری سازی، مالکیت معنوی در کشورهای درحال توسعه، شاخص‌های کلیدی عملکرد در تجاری سازی و تجاری سازی محصولات و خدمات علوم و فناوری‌های جدید برگزار می‌شود.

همچنین در این کنفرانس محورهای تجاری سازی محصولات کشاورزی و صنایع غذایی، تجاری سازی و ارتباط آن با سایر حوزه‌های علمی، موارد اخلاقی و فرهنگی مرتبط با تجاری سازی و دیپلماسی فناوری بررسی می‌شود.

مهلت ارسال اصل مقالات به این کنفرانس تا 30 آبان ماه و اعلام نتایج داوری اصل مقاله اول آذرماه است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ictc.ut.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 269748

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha