همشهری آنلاین: به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام می کنم امروز هرچه وحدت و اتحاد بیشتر باشد در دنیای پرآشوب امروز دشمنان ما ناراحت و دوستان ما در جهان خوشحال خواهند شد.

روحانی

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری در جمع مردم اردبیل به موضوع استیضاح فرجی دانا اشاره کرد و گفت: در شرایطی که وزیر دانشمند ومودب علوم ما در مجلس شورای اسلامی به عنوان استیضاح برخی از نمایندگان حضور یافته است، دلم می خواست در کنار وزیر علوم باشم و با زبان صریح از این دانشمند خدوم حمایت کنم.

حسن روحانی اضافه کرد: از نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری می کنم جایشان خالی است که به خاطر حمایت از دولت در مجلس شورای اسلامی ماندند و انشاء الله عصر به این استان بازخواهند گشت.

وی تصریح کرد: دولت البته به رای مجلس شورای اسلامی هرچه باشداحترام خواهد گذاشت، اما به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام می کنم امروز هرچه وحدت و اتحاد بیشتر باشد در دنیای پرآشوب امروز دشمنان ما ناراحت و دوستان ما در جهان خوشحال خواهند شد.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: من امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چارچوب قانون اساسی و آیین نامه مجلس شورای اسلامی به وظایفشان عمل کنند، درست در آستانه هفته دولت و نزدیک بازگشایی دانشگاه ها انشاءالله با رای قاطع خود شاهد حضور وزیر علوم با رایی قاطع تر در صحنه دانشگاه های کشور باشیم.

کد خبر 269460

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha