همشهری آنلاین: رئیس موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دینی خبر داد.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش ایرنا، رضا خوراکیان گفت: با توجه به استقبال گسترده نوجوانان و جوانان برای شرکت در این جشنواره مهلت ارائه آثار تا سالروز میلاد امام رئوف، حضرت امام رضا (ع) تمدید شد.

وی اظهار کرد: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دینی با همکاری شبکه جوانان رضوی و معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت امام حسین (ع) ویژه گروه سنی نوجوانان 15 تا 18 سال و جوانان 19 تا 28 سال برگزار می‌شود.

موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی، وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوعات حجاب، نماز، انتظار فرج، زیارت ائمه اطهار (ع)، اقتصاد مقاومتی، نیکی به والدین، سبک زندگی رضوی، خلاقیت و کارآفرینی، دوست، اخلاق اجتماعی، فرزندآوری، روزی حلال و تفریح سالم به دبیرخانه های برگزاری این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام و شرایط شرکت به سایت www.shajar.ir مراجعه كنند یا با شماره تلفن 2233464-0513 تماس بگیرند.

رئیس موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: این نخستین بار است که آستان قدس رضوی با مشارکت آستان مقدس حضرت امام حسین (ع) جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دینی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه دو دبیرخانه در مشهد مقدس و کربلای معلی برای این جشنواره تشکیل شده است، افزود: نوجوانان و جوانان ایرانی شرکت کننده در این جشنواره باید آثار خود را به مشهد مقدس - خیابان چمران - چمران 6 - شبکه جوانان رضوی ارسال کنند.

خوارکیان جوایز ویژه این جشنواره را 14 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در عراق عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان کشورهای دیگر نیز باید آثار خود را به آستان مقدس حضرت امام حسین (ع) ارسال کنند.

کد خبر 269435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha