همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری از برگزاری جلسه استیضاح رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين مجید انصاری از حضور وزیر علوم، تحقيقات و فناوري در جلسه چهارشنبه مجلس شوراي اسلامي برای انجام استیضاح خبر داد و گفت: امید است با حمایت اکثریت نمایندگان مجلس، با استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مخالفت صورت بگیرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوري، با بیان اینکه فرجی‌دانا از وزرای قوی، متدین، دانشمند و انقلابی است که وجودش در همین مدت کوتاه منجر به ایجاد نشاط و آرامش در دانشگاه‌ها شده است، افزود: امیدواريم با توجه به نظر مثبت قاطبه جامعه دانشگاهی کشور در حمایت از وی، اکثریت نمایندگان ملت که آن هم هماهنگ با اندیشه‌های ملت هستند، با رأی قاطع خود به مخالفت با استیضاح، یک بار دیگر فرصت ادامه خدمت را به این مدیر لایق بدهند.

انصاری با یادآوری قرار گرفتن در آستانه هفته دولت و اولین سالروز رأی اعتماد مجلس به دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: امید است نمایندگان باز هم با نظر مثبت خود و مخافت قاطع با استیضاح، هم دولت را در ادامه خدمت بیشتر تشویق دهند و هم امکان خدمت فرجی‌دانا را برای دانشگاه فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاهیان از عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رضایت دارند، گفت: فرجی‌دانا در مدت سکانداری وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ثمرات مثبتی برای این وزارتخانه داشته است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوري یادآور شد: بی شک مخالفت نمایندگان مردم در مجلس با استیضاح فرجی‌دانا، موجبات خوشحالی و نشاط جامعه علمی کشور اعم از اساتید، دانشجویان و قاطبه مردم را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 268825

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha