همشهری‌آنلاین: یک مقام مسوول در شرکت مترو تهران و حومه، از واردات ۴۰۰ دستگاه پله برقی برای مترو تهران خبر داد.

به گزارش تين‌نيوز، علی اكبر روح نواز، مدیر روابط عمومی مترو تهران، با اشاره به واردات 400 دستگاه پله برقی برای مترو، اظهار کرد: از آنجایی که پله برقی‌های تولید ایران از کیفیت لازم برخوردار نبودند، به شرکت‌های معتبر خارجی سفارشات خود را اعلام کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بر این اساس 400 دستگاه پله برقی مورد نیاز خطوط در دست ساخت مترو تهران را سفارش داده‌ایم و از آنجایی که کیفیت برایمان بسیار مهم بود با برندهای خوبی که در این زمینه فعالیت داشتند، قرار داد بستیم که پس از نصب پله برقی‌ها به مشکلی برنخوریم.

مدير روابط عمومی و بين‌الملل شركت مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: این پله برقی‌ها پس از ورود به ایران در بندرعباس باقی می‌مانند تا از گمرک خارج شوند و سپس به تهران حمل و در واقع پس از آن در ایستگاه‌های مورد نظر نصب می‌شوند، بنابراین باید این چرخه زمانی طی شود و نمی‌توان پیش بینی کرد که چه زمانی پله برقی ها به دستمان می رسد.

وی همچنین از سفارش 22 رام قطار برای مترو تهران خبر داد و افزود: این 22 رام برای خطوط 3 و 7 مترو تهران که در دست ساخت هستند، سفارش داده شده است و چند رام هم برای ایستگاه هایی است که به بهره بردای رسیده اند.

روح نواز یادآور شد: این قطارها پس از اینکه وارد ایران شده و به دستمان برسد در واگن سازی تهران مونتاژ می‌شوند.

کد خبر 268770

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha