همشهری آنلاین: رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خبرنگاران نقش موثری در آشکار ساختن جنایات رژیم صهیونیستی داشته‌اند، گفت: خبرنگاران و تشکل­‌های مردمی مدافعان واقعی حقوق کودکان و امنیت شهروندان هستند.

احمد مسجدجامعی

به گزارش ایرنا ˈاحمد مسجد جامعیˈ در جمع مردم پایتخت که در اعتراض به کشتار کودکان بی دفاع غزه در مقابل شورای اسلامی شهر تهران تجمع کرده بودند گفت: صفت کودک­ کشی به دلیل جنایاتی که رژیم صهیونیستی این روزها در غزه انجام داده و زنان و کودکان بی­دفاع را به خاک و خون کشید نیز به سایر صفات این رژیم اضافه شد.

وی افزود: صهیونیست ها رژیمی هستند که در نهایت بی­رحمی از کشتن کودکان و زنان بی دفاع ابایی ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در تمام میثاق های بین المللی آمده است زندگی آرام در سایه پدر و مادر برای کودکان، داشتن سرزمین و تحصیل حق تمام مردم کشورها و به ویژه کودکان است اما این رژیم بی­رحم حتی به بدیهی­ترین حقوق انسان­ها و کودکان توجهی ندارد.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی کودکان را حتی در مناطق تحت کنترل نهادهای بین­المللی نیز هدف قرار می دهد، مدرسه­ها را ویران می­کند و کودکان و پدر و مادرانشان را به خاک و خون می­کشد.

مسجد جامعی خاطرنشان کرد: من به نمایندگی از نمایندگان مردم در شورای شهر تهران از همه کسانی که برای برافراشتن پرچم دفاع از مردم مظلوم غزه در تلاش هستند و امروز در این مراسم انزجار خود را از این رژیم منفور اعلام کردند، سپاسگزارم.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی در نزد افکار عمومی مردم جهان منفورتر از همیشه است و دیگر یارای مقاومت در برابر افکار عمومی جهانی را ندارد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: ما اعضای شورای شهر تهران در کنار و همراه شما تا آخر از مردم مظلوم غزه دفاع خواهیم کرد.

وی گفت: ما در دفاع از سرزمین مقدس که نخستین نمادهای شهر و شهرنشینی در آن شکل گرفت پیشگام خواهیم بود.

در این مراسم کودکان بسیاری اسباب بازی های خود را به کودکان غزه هدیه کردند و به صورت نمادین مراسم تشییع پیکرهای کودکان غزه برگزار شد.

در این تجمع سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، کودکان، زنان، صلح، دفاع مقدس، جانبازان و معلولان، ورزشکاران و هنرمندان همراه با جمعی از خانواده های معظم شهدا حضور داشتند و اعتراض خود را نسبت به اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین المللی با قرائت بیانیه ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل اعلام کردند.

کد خبر 268358

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha