همشهری آنلاین: نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کاتای کشور با قهرمانی تیم همدان به کار خود پایان داد.

Kata

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، نهمین دوره پيكارهای قهرمانی کشور در بخش کاتا که اولین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی نیز بود، با حضور 39 تیم از 16 استان به میزبانی یزد برگزار شد که در پایان همدان به مقام قهرمانی دست يافت ، کاتاروهای قم روی سکوی نایب قهرمانی ایستاده و تهران هم سوم شد.

این مسابقات در 5 کاتای اصلی برگزار شد که در "ناگه نوکاتا" فتح الله فریدی وثوق و حمیدرضا کریمی از همدان بالاتر از سایر رقبا عنوان قهرمانی را کسب کردند. قم با حضور محسن قاسم لو و محمد جواد بشاری به نشان نقره دست يافت و خوزستان هم توسط محمد بندری و محمد ياوری یکتا برنز گرفت.

تیم اصفهان با ترکیب مجتبی باجلان و سید رضا روحانی مدال طلای "کاتامه نوکاتا" را از آن خود کرد. فخرالدین رضایی و مهدی عظیمی برآبادی از استان قم به مدال نقره این بخش دست يافته و هدایت‌الله بهرامی به همراه محمد میقانی از گلستان هم روی سکوی سوم ایستادند.

در "گوشین جوتسو" کاتا محمد حسن نجفی به همراه علیرضا کریمی ناصر از استان همدان قهرمان شدند. سید مهدی عظیمی و وحید پوراسفنديار از تهران نقره کسب کردند و مدال برنز هم به تیم خراسان رضوی متشکل از رضا جاوید و محمد بشیری رسید.

محمد حسین سالاری و محمدرضا صحرایی از قم نشان طلای "جونو" کاتا را به خود اختصاص دادند. رحمان رحمانی فرد و کیوان حقیقت از تهران در این بخش عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و مجتبی اسماعیل‌پور و حمیدرضا محققی از قم سوم شدند.

تیم سید حسین محمودی و حسن روشنایی از تهران مدال طلای "کیمه نو" کاتا را کسب کردند. عبدالوهاب بردی و سیدياشارروح‌الله‌زاده از مازندران مدال نقره را تصاحب کرده و مدال برنز هم به علی حسین میرزایی و فرزاد ناطق‌پور از اصفهان تعلق گرفت.

قابل ذکر است رقابت‌های جودوي قهرمانی جهان 29 و 30 شهریور ماه در مالاگای اسپانیا برگزار می‌شود که در صورت فراهم شدن شرایط تیم ملی کشورمان نیز به این مسابقات اعزام می‌شود.

 

کد خبر 268350

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha