همشهری آنلاین: طراحان استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حالی که عنوان می‌کنند توضیحات فرجی‌دانا در جلسه یکشنبه ۱۸ مرداد ماه برای نمایندگان قانع‌کننده نبوده است، از تصمیم‌گیری درباره استیضاح این عضو کابینه در جلسه یکشنبه ۱۹ مرداد ماه استیضاح‌کنندگان خبر می‌دهند.

به گزارش تسنيم، محمدحسن آصفری، یکی از نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر علوم، تحقيقات و فناوري، درباره جلسه يكشنبه 18 مرداد ماه طراحان استيضاح رضا فرجي‌دانا با اين عضو كابينه يازدهم، گفت: در جلسه با وزیر علوم، تحقيقات و فناوري تغییری نسبت به جلسه قبل ارزیابی نکردیم؛ بر همین اساس ظهر دوشنبه استیضاح‌کنندگان در اين باره تصمیم نهایی را اخذ می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی جریان‌ها و طیف‌ها هستند که منافع خود را در وزارت علوم، تحقيقات و فناوري می‌بینند و اگر این‌ جریان‌ها اجازه می‌دادند، وزیر علوم می‌توانست دغدغه نمایندگان مجلس را برطرف کند. اما با وجود فرصت یک ‌ماهه‌ای که نمایندگان به وزیر علوم دادند، بخشی از دغدغه‌های نمایندگان کماکان باقیست و از بین نرفته است.

علی‌اصغر زارعی، نماینده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي نيز با بيان اينكه نمایندگان بار ديگر پاسخ‌های وزیر علوم به سوالات نمايندگان را قانع‌کننده ندانستند، در پاسخ به اینکه «آیا قرار است رئیس‌ مجلس همانند گذشته برای استیضاح فرجی‌دانا پا درمیانی کند»، گفت: «خیر، ما چنین برنامه‌ای نداریم».

کد خبر 268226

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha