همشهری آنلاین: اولین شکست تیم بانوان در دور پنجم مسابقات رقم خورد.

Chess Olympiad Logo

به گزارش روابط عمومي فدراسيون شطرنج، در دور پنجم مسابقات كه روز پنجشنبه (16 مرداد) انجام شد، در بخش آقایان، احسان قائم مقامی، الشن مرادی ابدی و همایون توفیقی برابر تیم لیتوانی (رده 47 جدول) به نتیجه تساوی رسیدند و پویا ایدنی موفق به شکست حریف خود شد. در این دور از رقابت‌ها تیم ایران نتیجه 2.5 بر 1.5 را برای خود ثبت کرد.

در بخش بانوان، سارا سادات خادم‌الشریعه، میترا حجازی‌پور و مینو عسگری‌زاده برابر تیم مجارستان (رده 13 جدول) به نتیجه تساوی دست یافتند و آتوسا پورکاشیان بازی را واگذار کرد. در این دور از رقابت‌ها تیم ایران با نتیجه 1.5 بر 2.5 اولین شکست خود را در این دور از مسابقات المپیاد جهانی تجربه کرد.
در دور ششم هم در بخش آقایان، الشن مرادی ابدی و پویا ایدنی برابر تیم هلند (رده 11جدول) به نتیجه تساوی رسیدند و همایون توفیقی و اصغر گلی‌زاده بازی را واگذار کردند. در این دور از رقابت‌ها تیم ایران با نتیجه 1 بر 3 مغلوب تیم حریف شد.

در بخش بانوان، سارا سادات خادم‌الشریعه حریف یونانی (رده 32 جدول) خود را شکست داد. آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی‌پور به نتیجه تساوی دست یافتند و غزل حکیمی‌فرد بازی را واگذار کرد. به این ترتیب در این دور از رقابت‌ها تیم ایران به نتیجه تساوی دست یافت.

 

کد خبر 268163

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha