همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، از اجرای طرح آموزش تطهیرکننده داوطلب به منظور خدمت‌رسانی در مواقع اضطراری و بحرانی که تعداد متوفی افزایش می‌یابد خبر داد و گفت: طرح آموزش تطهیرکننده داوطلب ویژه بانوان و آقایان ۲۰ تا ۵۰ ساله اجرا می‌شود.

به گزارش ايكنا، اکبر توکلی‌نژاد با اشاره به استقبال شهروندان مبنی بر تطهیر جنازه مسلمانان و انجام این واجب کفایی، اظهار کرد: در این راستا به منظور ارتقای منزلت اجتماعی شغل شریف تطهیرکنندگی و ترویج خداباوری این طرح اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، افرادی که می‌توانند به عنوان تطهیرکننده داوطلب بهشت‌زهرا (س) در این دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنند را بانوان و آقایان 20 تا 50 ساله معرفی و عنوان کرد: برای ثبت‌نام کنند‌گان یک دوره آموزشی یک روزه در قالب گروه‌های 30 نفره با موضوع تطهیر و آداب آن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سپس کارت‌های عضویت در کانون تطهیرکنندگان داوطلب صادر و به صورت دوره‌ای محصولات فرهنگی و بروشورهای اطلاع‌رسانی با موضوعات مرتبط برای اعضای کانون ارسال می‌شود.

توکلی به نحوه ثبت نام اشاره و عنوان کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پژوهشکده آرامستان بهشت زهرا (س) و یا تماس با شماره‌های 51633408 و51633747 فرم‌های مخصوص را تکمیل کرده و ثبت‌نام کنند.

کد خبر 267879

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha