همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال ایران در نخستین بازی خود در مرحله نهایی مسابقات زیر ۱۴ سال آسیا با نتیجه چهار بر یک مقابل تیم ملی تیمور شرقی به برتری رسید.

Football U ۱۴

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این دیدار از ساعت 15 در ورزشگاه 10هزار نفری شهید حاجی بابایی شهر مریانج همدان برگزار شد که تیم ملی فوتبال نونهالان ایران در نهایت با حضور 200 تماشاگر و با گل‌های ذبیع‌الله کوهکن (دقیقه 24)، وحید نامداری (دقیقه 25)، محسن گودرزی (دقیقه 52) و محمد ذوالفقاری (دقیقه 60) به پيروزی رسید.

لازم به ذکر است در دقیقه 49 یکی از بازیکنان تیم ملی تيمور از زمین بازی اخراج شد و معراج اسماعیلی، دروازه بان ایران نیز در دقیقه 60 به دلیل خطا روی بازیکن تیمور شرقی با کارت زرد جریمه شد و تک گل تیم ملی تیمور شرقی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ایران شد.

داور این دیدار چوی یونگ از چین و کمک داورها هم چی سانگ یوپ از کره جنوبی و کاشارا هیروکی از ژاپن بودند.

در این دیدار محمد ذوالفقاری، سجاد شنان طرقی، حمیدرضا اکبری به ترتیب به جای محمدرضا غبیشاوی، مهرداد زارعی و وحید نامداری به میدان رفتند.

لازم به ذکر است مهدی مهدوی‌کیا، سفیر ای اف سی در رده‌های پایه و دکتر احسانی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک دنبال کردند.

کد خبر 267820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha