همشهری آنلاین: تیم جدید پزشکی رئیس مجلس خبرگان رهبری به سرپرستی علی‌اکبر ولایتی در بیمارستان بهمن مستقر شد.

فارس نوشت: یکی از نزدیکان آیت‌الله مهدوی کنی تغییر تیم پزشکی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تایید کرد.

وی علت این تغییر را تقویت کادر تخصصی و پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی اعلام کرد و گفت: تیم جدید پزشکی رئیس مجلس خبرگان رهبری به سرپرستی علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری درحال درمان و مداوای ایشان هستند.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت جسمی آیت‌الله مهدوی کنی نیز گفت: وضعیت تنفسی بهبود یافته است ولی در وضعیت مغزی تغییری ایجاد نشده و دیگر اعضای بدن رئیس مجلس خبرگان نیز در وضعیت خوب است.

برپایه این گزارش یک منبع آگاه دیگر در پاسخي مبنی براینکه باتوجه به اعزام تیم پزشکی از بیمارستان مسیح دانشوری به سرپرستی دکتر ولایتی به بیمارستان بهمن جهت مداوای ایت الله مهدوی کنی ایا در روند بهبود ایشان تغیری ایجاد شده یا خیر؟ گفت:‌ بله کلاً روند رو به بهبودی است.

وی همچنین تصریح کرد: منتها بازگشت سلول‌های مغزی خیلی کند است در حالیکه دستگاه‌های داخلی بدن مثل قلب و ریه و کلیه و کبد و... خیلی سریع ظرف چند هفته بازسازی شدند وبحمدلله خوب کار می‌کنند.

این منبع مطلع همچنین در پایان ضمن تشکر از پزشکان و کادر بیمارستان از مردم خواست تا برای شفای هرچه زودتر آیت‌الله مهدوی کنی دعا کنند.

ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز روز گذشته و در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به آخرین جزئیات روند درمانی رئیس مجلس خبرگان اظهار داشته بود:تاکنون با همکاری بیمارستان، پزشکان و متخصص‌های مختلف بر بالین رئیس مجلس خبرگان حاضر شده و دستورات لازم را جهت بهبود حال وی ارائه کردند.

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: از آنجایی که حادثه ایست قلبی ایشان در 14 خرداد اتفاق افتاد و به علت صدمه نرسیدن خون و اکسیژن به مغز، ایشان به کما رفتند که در این خصوص پزشکان نیز در حال بررسی و درمان می‌باشند.

وی ادامه داد: در این مدت با توجه به ویژگی خاص بیماری و بستری بودن طولانی در هفته‌های گذشته ریه ایشان دچار عفونت شدید شد که با فعالیت پرتلاش پزشکان خوشبختانه مقدار زیادی از این عفونت برطرف شده است و برای ادامه درمان آن نیز پزشکان در حال مداوا و درمان هستند.

انصاریان تاکید کرد: فعالیت مغزی آیت‌الله مهدوی‌کنی هنوز به سطح مطلوب نرسیده است که ما امیدواریم همچنان که امت عزیز و مؤمن تا کنون ایشان را مشمول دعاها و توسلات خود قرار داده‌اند باز هم خانواده حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی درخواست دعا برای ایشان را دارند و با توسل به حضرت ولی عصر (عج) سلامتی کامل ایشان را خواستار شوند.

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به عیادت برخی مقامات و مسئولین گفت: در هفته اخیر آیت‌الله حسینی بوشهری. آیت‌الله علم الهدی. آیت‌الله امامی کاشانی، حجت الاسلام مصباحی مقدم، قالیباف، حبیبی دبیرکل حزب موتلفه و بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از آیت‌الله عیادت کردند.

کد خبر 267756

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha