همشهری آنلاین: تروریست هادر ادامه ناامنی های تروریستی اخیر در لبنان، حسن حسین الحجیری از ساکنان منطقه عرسال و دو فرزند او را اعدام کردند.

جنایت تروریستی در عرسال لبنان؛‌ اعدام خانوادگی

به گزارش واحد مرکزی خبر، شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: تروریست های مسلح پیش از عقب نشینی از منطقه راس السرج در عرسال حسن حسین الحجیری از ساکنان منطقه و دو فرزند او را اعدام کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین هم اعلام کرد: مواضع افراد مسلح در منطقه راس السرج در عرسال هدف حملات توپخانه ای ارتش لبنان قرار گرفت.

ارتش لبنان دوشنبه ارتفاعات مشرف بر این شهر را که بر روی آن شمار زیادی از شورشیان قرار دارند گلوله باران کرد و صدای سلاح های خودکار در نزدیکی این منطقه سنی نشین شمال شرقی لبنان که بخش اعظم آن در اختیار شورشیان سوری قرار دارد، شنیده می شود.

فرانس پرس هم گزارش داد،‌۱۶ نظامی لبنانی از جمله دو افسر و همچنین دهها فرد مسلح در درگیری هایی که در یک منطقه مرزی با سوریه آغاز شد ، کشته شدند.

یک منبع نظامی لبنان اعلام کرد:« ارتش 16 نظامی خود از جمله دو افسر ارشد را از دست داد و دهها تن از افراد مسلحی که به مواضع ارتش در عرسال در شرق این کشور حمله کردند؛ کشته شدند.»

به گفته یک منبع آگاه در دستگاه های امنیتی لبنان، علاوه بر این، 13 نظامی و 20 تن از نیروهای پلیس ناپدید شده اند که ظاهرا اسیر مهاجمان هستند.

کد خبر 267751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha