همشهری آنلاین: اولین ساعت‌های نوزدهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با افزایش آمار شهدای این حملات به ۸۰۲ تن و مجروحان به ۵ هزار و ۲۰۰ نفر همراه شد.

غزه

ايرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین نوشت: امروز جمعه، روز نوزدهم حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه در حالی آغاز شده است که تعداد شهدای این حملات به 802 نفر رسیده که ده ها تن از آنان کودک و زن هستند، صدها خانه فلسطینی بر سر ساکنان آن آوار شده و آمار مجروحان گرفتار در محاصره غذایی و بحران دارویی و بهداشتی از 5200 نفر فراتر رفته است.

به رغم این تلفات، جنبش مقاومت فلسطین همچنان به نبرد و مبارزه خود با ارتش رژیم اشغالگر صهیونیست ادامه می دهد.

در چنین شرایطی، افکار عمومی جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی به خشم آمده و همزمان، موشکهای فلسطینی تا دوردست ترین نقاط در فلسطین اشغالی رسیده است تا علاوه بر لغو پرواز هواپیماها و آسیب دیدن اقتصاد این رژیم، وحشت و هراس بر اندام اشغالگران مستولی شود.

در همین راستا، حماس با انتقاد از موضع دولت مصر، روز پنج شنبه بستن گذرگاه رفح را توجیه ناپذیر دانست و از قاهره درخواست کرد که فورا این گذرگاه را بگشاید.

در همین روز، منابع خبری از ورود اولین محموله کمک های غذایی و دارویی جمهوری اسلامی ایران به این بخش تحت محاصره در حالی خبر دادند که دولت مصر گذرگاه رفح را به روی فلسطینیان بسته است و گفته می شود اجازه ورود کمک های بشردوستانه به غزه داده نخواهد شد.

در مقابل، موشکباران شهرهای رژیم صهیونیستی از جمله تل آویو و حیفا تا دورترین نقاط آن روز هجدهم تجاوز اشغالگران همچنان ادامه یافت.

کد خبر 266854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha