چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
۰ نفر

بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمع‌آوری امضا از اقدامات و عملکرد فرهنگی شهردار تهران در تکریم و ارج نهادن به مقام زن و خانواده قدردانی کردند.

زنان

اين خبر را  شهرام گيل‌آبادي، رئيس مركز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري تهران اعلام كرد. به گفته وي، متأسفانه غوغاسالاران، رسانه‌هاي مخالف و معاند نظام تعبيرات ناشايست را به غلط به شهرداري تهران درخصوص ارتقاي شغلي بانوان نسبت مي‌دهند.

گيل‌آبادي ارج نهادن به جايگاه زن را از اصلي‌ترين اهداف شهرداري تهران دانست و خاطرنشان كرد: در حال حاضر بعضي از شهرداران نواحي از همكاران خانم انتخاب شده‌اند و اين خود گواه اين است كه انتخاب مشاغل برحسب توانايي، ميل و زمينه فعاليت همكاران زن در اين نهاد فرهنگي و اجتماعي و خدماتي است.

همچنين نادر قاضي‌پور، نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي درباره نامه تشكر نمايندگان از شهردار تهران به‌دليل فعاليت‌هاي فرهنگي اين نهاد اظهار داشت: بيش از 200نفر از نمايندگان متن تشكر نمايندگان از محمدباقر قاليباف شهردار تهران را امضا كردند.به گفته نمايندگان مجلس، تكريم جايگاه زن و خانواده در شهرداري تهران قابل تقدير است.

کد خبر 266791

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha