همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ورودی و خروجی های محدوده زوج و فرد حدود ۱۸۰ معبر است گفت: عملیات نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در این معابر از مرداد ماه آغاز خواهد شد و تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

طرح زوج و فرد

به گزارش مهر، ایلوش وزیری با بیان این مطلب گفت: براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته ابتدا ورودي هاي محدوده و برخی نقاط داخلی جهت جلوگیری از تردد خودروهای داخل طرح و در فاز دوم خروجي ها به دوربين هاي ثبت تخلف و پلاک خوان مجهز خواهد شد. همچنین این سیستم به مسئولان راهنمایی رانندگی کمک می‌‌کند تا نظارت دقیق‌تر و راحت‌تری بر این محدوده داشته باشند.

وی تصریح کرد: تعدادی از محورهای شریانی داخل محدوده مانند خیابان مطهری، خیابان بهشتی، بزرگراه حکیم، بزرگراه رسالت، خیابان کارگر و خیابان شریعتی و غیره نیز به عنوان نقاط پرتردد داخل محدوده به گیت های کنترل تردد در محدوده طرح زوج و فرد مجهز خواهند شد.

وی یکی از اهداف اجرای مکانیزاسیون این محدوده را کاهش آلودگی هوای تهران مطرح کرد و افزود: آلودگی هوا یکی از معضلات اساسی شهر تهران است و امیدواریم اجرای این طرح در کنار سایر پروژه های مدیریت شهری مثل گسترش و تکمیل خطوط حمل و نقل عمومی، مدیریت هوشمند بزرگراهی، مدیریت بهینه چراغ ها و سایر موارد، باعث کاهش انتشار آلاینده ها در محدوده اضطرار شود.

وزیری در پایان خاطر نشان کرد: ضلع شرقي محدوده زوج و فرد بزرگراه امام علي (ع)، ضلع جنوبي بزرگراه بعثت، ضلع غربي بزرگراه نواب و چمران و ضلع شمالي آن بزرگراه همت است.

کد خبر 266613

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha