دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سریال «بلوط‌های سرخ» به تهیه کنندگی استیون سودربرگ که توسط دیوید گوردون گرین کارگردانی شده است در آمازون پخش خواهد شد.

سریال خارجی

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، آمازون سریال کمدی «بلوط‌های سرخ» که توسط استیون سودربرگ تهیه شده و دیوید گوردون گرین آن را کارگردانی کرده است به لیست سریال‌های خود اضافه کرد.

داستان این سریال در سال 1985 اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی آن دیوید مایرز با بازی کریگ رابرتز است.

او یک دانشجوی کالج است که از حمله قلبی اخیر پدرش هنوز در شوک به سر می‌برد و علاوه بر این نمی‌داند که می‌خواهد در فصل بعدی در چه رشته‌ای به تحصیلات ارشد خود ادامه دهد.

او یک شغل تابستانی به عنوان دستیار آموزش تنیس در باشگاه تنیس «بلوط‌های سرخ» نیوجرسی پیدا می‌کند.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به جنیفر گری، پل رایزر، ریچارد کایند و الیور کوپر اشاره کرد. اولین قسمت این سریال توسط گرگوری جیکوبز و جو گانجمی نوشته شده است.

روی پرایس مدیر استودیوی آمازون در بیانیه‌ای گفت: کار کردن با استیون، دیوید و گرِگ که سه تن از بهترین خالقان هالیوود هستند واقعا یک لذت کامل است.

این سریال نه تنها دارای استعدادهای درجه یک، بلکه فیلمنامه‌ای است که به طور خارق‌العاده‌ای خنده‌دار نیز هست و فکر می‌کنیم بینندگانمان از مشاهده آن لذت خواهند برد.

سودربرگ هم اضافه کرد: گرِگ جیکوبز ایده این سریال را سر صحنه «پشت چلچراغ» با من در میان گذاشت و من هم به او گفتم که ایده فوق‌العاده‌ای است و حتما باید با سرعت کار روی آن را آغاز کند.

چند وقت بعد او فیلمنامه‌ای را که با جو گانجمی نوشته بود به من نشان داد و گفت که فیلمنامه کامل و آماده است و باید تنها دنبال کارگردان بگردیم.

ما به سرعت به توافق رسیدیم که دیوید انتخاب خیلی خوبی خواهد بود، چون او طنز بسیار تیزی دارد که در عین حال بدجنس هم نیست و احساس کردیم که می‌تواند کاملا این پروژه را درک کند و از آن لذت ببرد.

سودربرگ، گرین، جیکوبز و گانجمی همگی تهیه‌کنندگان اجرایی قسمت اول این سریال هستند.

این سریال به سریال درام کمدی جی شاندراسکار با نام «واقعا» و درام‌های دیگری مانند «دست خدا» با بازی ران پرلمن و «جهانی» ویت استیلمن در سومین فصل پخش سریال‌های آمازون خواهد پیوست.

از پروژه‌های دیگری که در دست ساخت هستند می‌توان به «هیستریا» با بازی منا سوواری در نقش مدیری که به بررسی یک اپیدمیک مرموز می‌پردازد و «نقطه افتخار»، یک سریال حماسی جنگ داخلی آمریکا نوشته کارلتون کیوز اشاره کرد.

کد خبر 266459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha