یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: هزاران تن از حامیان فلسطین در لندن تجمع کرده و پایان حملات رژیم صهیونیستی به غزه و اجرای آزادی و عدالت برای فلسطینیان را خواستار شدند.

تظاهرات گسترده حامیان فلسطین در لندن

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از دیلی میل، هزاران تن از اهالی پایتخت انگلیس به سمت خیابان داونینگ که سفارت رژیم صهیونیستی در آن است، حرکت کردند.

سارا کلبورن، مدیر کمپین اعلام همبستگی با فلسطین گفت: ساکنان لندن هم‌اکنون خشم خود را از حملات اسرائیل به نوار غزه اعلام کردند. به علت این حملات شمار آوارگان فلسطینی به هزاران تن افزایش یافته است.

وی افزود: تظاهرات سراسری امروز این فرصت را به تمام ساکنان انگلیس می‌دهد تا بگویند "دیگر بس است"، محاصره نوار غزه و اشغال سرزمین مردم فلسطین باید خاتمه باید. مردم انگلیس برقراری عدالت و آزادی را برای فلسطینیان خواستارند و آن‌ها با حضور گسترده خود این درخواست‌ها را اعلام کردند.

دیان ابوت، از قانونگذاران حزب کارگر پارلمان انگلیس نیز در جمع معترضان بود و در جریان سخنرانی خود گفت: من اینجا هستم تا همبستگی خود را با مردم غزه نشان دهم. ما پایان اشغالگری و اجرای عدالت برای فلسطینیان را خواستاریم.

معترضان حامی فلسطین در جریان این تظاهرات پلاکاردهای "غزه؛ قتل عام را متوقف کنید" و "مانع جرایم جنگی اسرائیل شوید" حمل می‌کردند.

در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ریاض منصور، سفیر فلسطین در سازمان ملل تهدید کرد چنانچه شورای امنیت نتواند اقدامی برای پایان جرایم اسرائیل و نقض حقوق مردم فلسطین انجام دهد، به سازمان ملل و دادگاه‌های بین‌المللی مراجعه خواهد کرد.

کد خبر 266415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha