همشهری آنلاین: کودکان و نوجوانان فیلم‌ساز ایرانی در سومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان خلاقیت‌های هنری و نگاه ناب خود به محیط اطرافشان را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبیرخانه جشنواره قاصدک در سومین دوره برگزاری خود با انتشار فراخوانی از بچه‌های 6 تا 16 ساله ایرانی دعوت کرده است با استفاده از فرصت مناسب تعطیلات تابستانی بار دیگر دوربین در دست بگیرند و فیلم‌های دست ساخته خود را در این رقابت هنری شرکت دهند.

 بر این اساس کودکان و نوجوانان 6 تا 16 ساله ایرانی می‌توانند با موضوع آزاد و تکنیک آزاد به ساخت فیلم‌های زنده، مستند و پویانمایی دست بزنند و آثار خود را تا 30 آذر امسال به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری، روابط عمومی کانون ارسال کنند.

آثار ارسال شده حداکثر با زمان 8 دقیقه بر روی فیلم‌های ویدیویی یا لوح فشرده در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار می‌گیرد و برای تعداد آثار شرکت کننده توسط هر فرد محدودیتی در نظر گرفته نشده است.

دبیرخانه جشنواره زمستان سال 1386 آثار برگزیده را به نمایش خواهد گذاشت و به برگزیدگان آن در 5 گروه سنی و 5 رشته سینمایی کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی، فیلم‌برداری، بازی‌گری یا انیمیشن و صداگذاری جوایزی را اهدا خواهد کرد.

گفتنی است جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان قاصدک در دوره پیشین خود با استقبال رو به گسترش شرکت کنندگان مواجه شد به نحوی که در اولین دوره آن 70 اثر و در دومین دوره آن بیش از 330 فیلم بچه‌های ایرانی شرکت داده شده بود.

کد خبر 26605

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز