همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: هدف از تشکیل کلاس های معارف جنگ در ارتش بازشناسی و معرفی رشادتها و ثبت افتخارات ارتش در سالهای دفاع مقدس است.

علیرضا برخور

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ خلبان ˈعلیرضا برخورˈ در کلاس های معارف جنگ که در فرماندهی آموزش های هوایی سرلشکر خلبان شهید محمود خضرایی آغاز شد، بیان کرد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: خلبانان شجاع نهاجا در دوران دفاع مقدس قدرت خود را به رخ دشمن کشیدند.

وی ضمن اظهار تاسف از نبود اطلاعات کافی در مورد اقدامات نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس افزود: جامعه امروزی و جوانان اطلاعات کافی در این زمینه ندارند.

امیر برخور خاطر نشان کرد: این که جوانان ندانند سیدالاسرا شهید لشگری با 18 سال اسارت چه نقشی در جنگ داشته و یا عملیات های حمله به H3 و 140 فروندی چه بوده اند و چه کسانی با چه مقیاس و هدفی خالق آن بودند، نقص بزرگی است.

وی با ذکر این نکته که پیروزی در دفاع مقدس فقط به خاطر وحدت و اعتقاد به ولایت و حفظ حرمت بود، تصریح کرد: شما جوانان تحصیلکرده در طول این کلاس ها می توانید از زبان اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس نقش این افتخار آفرینان را کشف کرده و آن را به فرزندان و دوستان خود انتقال دهید.

این مقام نهاجا با اشاره به عداوت دشمنان شکست خورده جمهوری اسلامی ایران گفت: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و از بدو شکل گیری جمهوری اسلامی در ایران دشمنی منافقان و گروهک های دیگر با آن نیز شروع شد، اما جمهوری اسلامی با این باج خواهی و زیاده طلبی مقابله کرد و آنها را بر سر جایشان نشاند.

همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و با حضور امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش کلاس های مزبور آغاز شد.

کد خبر 265755

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha