همشهری آنلاین: جام جهانی فوتبال هنوز در برزیل به پایان نرسیده است اما مدیر شرکت متصدی فروش بلیط‌های جام جهانی فرار کرده و پلیس برزیل هم او را که ری ولان (Ray Whelan) نام دارد و یک تاجر انگلیسی و مدیر شرکت سوییسی متصدی فروش بلیط‌های جام جهانی فوتبال است تحت تعقیب قرار داده است.

Ray Whelan

به گفته مقامات پلیس این فرد به همراه یازده کارمند دیگر اين شرکت كه مچ (MATCH) نام دارد متهم به فروش غیر قانونی بلیط بازی‌های جام جهانی هستند. تا کنون یازده متهم دستگیر شده‌اند که از این میان یک تن به دلیل همکاری با پلیس آزاد شد، اما مدیر شرکت موفق به فرار از هتل محل اقامتش در شهر کوپاکابانا شده است. در واقع فرار او از هتل توسط دوربين‌هاي امنيتي هتل ضبط شده است. او يك بار موقتا بازداشت شده و دوباره براي دادگاهي شدن آزاد شده بود.

به گزارش يورونيوز بازپرس پرونده مي‌گويد ری ولان از نظر ما يك فراري محسوب مي‌شود.

گفته مي‌شود اين شركت بليط‌هاي وي آي پي را به طور غيرقانوني دوباره مي‌فروخته است.

یکی از مقامات پلیس برزیل درباره چگونگی فرار وی می گوید: او احتمالا از درب عبور و مرور کارکنان خارج شده، در صورتی که به طور معمول باید از درب اصلی خارج میشد. تلویزیون اتاقش روشن بود و شرایط طوری بود که نشان میداد به ناگهان و سراسیمه محل را ترک کرده است.

گمان می‌رود این شبکه تا کنون از راه فروش غیرقانونی بلیط نود میلیون یورو درآمد کسب کرده است. طبق مكالمات پبط شده از سوي پليس اي شركت بليط‌هاي مبوط به ديدار فينال را 18000 يورو فروخته است.

این شرکت سوییسی از سوی فیفا برای فروش بلیط تعیین شده بود. در هفته های اخیر، فیفا به دلیل عدم شفافیت در حساب‌ها مالی و به‌ویژه افشای فساد در اعطای میزبانی جام جهانی 2022 به قطر تحت انتقادهای شدیدی قرار گرفته است.

کد خبر 265522

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha