دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
۰ نفر

یک هفته بعد از حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی ۳طبقه در خیابان عبادی مشهد که در آن آتش‌نشانی فداکار هنگام نجات جان نوجوانی ۱۶ساله دچار سوختگی شدیدی شد پزشکان از بهبود وضعیت او خبر می‌دهند.

حوادث نجات

 اين حادثه 14دقيقه بامداد سه‌شنبه گذشته رخ داد و حريقي وسيع در ساختماني 3طبقه واقع در خيابان آيت‌الله عبادي مشهد آتش‌نشانان چند ايستگاه آتش‌نشاني مشهد را به محل حادثه كشاند. در اين ميان نوجواني 16ساله براي فرار از آتش به پشت بام خانه پناه برده و دچار دودگرفتگي شده بود كه يكي از آتش‌نشانان به نام سيدسعيد ويراني به كمك او رفت اما خودش از ناحيه سر و گردن دچار سوختگي شديدي شد.

شدت اين حادثه به حدي بود كه لباس حريق و كلاه ايمني آتش‌نشان فداكار بر اثر حرارت ذوب شد. اين آتش‌سوزي ساعتي بعد با تلاش آتش‌نشانان به‌طور كامل خاموش شد و آتش‌نشان فداكار براي مداوا به بخش سوختگي بيمارستان امام‌رضا منتقل شد. يك هفته بعد از اين حادثه تلاش‌هاي كادر پزشكي باعث بهبود نسبي سعيد ويراني شد و آنها اميدوارند بتوانند به‌زودي بخش‌هاي آسيب‌ديده او را جراحي كنند.

دكتر طاووسي پزشك معالج آتش‌نشان فداكار درباره آخرين وضعيت او به همشهري گفت: سوختگي ايشان 30درصد و از ناحيه صورت و اندام فوقاني پشت است و از آن روز تا به حال متخصص‌هاي مختلف ايشان را ويزيت مي‌كنند تا به‌تدريج با بهبود زخم‌ها طي يك هفته آينده آماده جراحي شود.

 

 

کد خبر 265167

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha