همشهری آنلاین: شهرام محمودی با بیان اینکه هم‌گروه شدن ایران با روسیه و برزیل وحشناک‌ است گفت؛ قرعه از این سخت‌تر نمی‌شود.

شهرام محمودی

 شهرام محمودی  كه در بازي با لهستان دچار آسيب‌ديدگي شد در گفت‌وگو با ايلنا در باره شرايط خودش و تيم ملي ايران سخن گفت:

  • به دلیل مصدومیت دو بازی آخر مقابل لهستان را از دست دادید، در حال حاضر چه شرایطی دارید؟

فعلاً در حال درمان هستم و معلوم نیست به بازی‌های مرحله نهایی می‌رسم یا نه، اما تورم مچ پایم کمتر شده هر چند که هنوز کاملا خوب نشده است. امیدوارم خودم را برای بازی‌های مرحله نهایی برسانم، اما کار خیلی سختی است چون تنها 6 یا 7 روز وقت دارم و اگر بتوانم خودم را برسانم خیلی خوب است.

  • در مرحله نهایی لیگ جهانی با برزیل و روسیه همگروه شدیم،‌این گروه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

از این گروه سخت‌تر نداریم. امیدوارم بچه‌ها بتوانند خوب بازی کنند و بالا بروند، اگر باشم کمک می‌کنم تا تیم ملی موفق شود و گرنه بچه‌ها تلاش خود را خواهند کرد، همین که به فینال رسیدیم خیلی خوب است و بچه‌ها تلاش خودشان را کردند. اگر یک بازی را ببریم به جمع 4 تیم برتر مسابقات می‌رسیم.

  • حالا باید روسیه را ببریم یا برزیل؟

نمی‌دانم، خیلی وحشتناک است. برزیل خیلی با انگیزه و آماده است و می‌آید که نتیجه بگیرد. تکلیف روسیه هم که مشخص است، اما کار نشد ندارد و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

  • به نظر شما شانس داریم یکی از سکوی‌های جهانی را در این مسابقات به دست آوریم؟

اگر بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم می‌توانیم روی سکو برویم. مهم این است که به جمع 4 تیم برسیم و در آن مرحله فقط یک بازی است که در آخرین مرحله مسابقات برگزار می‌شود، این اتفاق می‌تواند بیافتد بچه‌ها باید خیلی تمرکز کنند و با غیرت بازی کنند و تلاش کنند تا این اتفاق بیافتد.

  • گویا در اظهارنظری اعلام کرده بودید کواچ مثل ولاسکو دیکتاتور نیست،‌ واقعا ولاسکو دیکتاتور بود؟

سیستم مدیریتی ولاسکو طوری بود که حرف گوش نمی‌کرد و با بچه‌ها راه نمی‌آید. ولاسکو خیلی تند اخلاق بود و حرف، حرف خودش بود. تیم ملی فوتبال ما در جام‌جهانی برزیل بازی داشت و از کواچ خواستیم ساعت تمرین را عوض کند تا بتوانیم بازی را ببینیم که کواچ قبول کرد و ساعت تمرین را جابجا کرد تا بتوانیم بازی را نگاه کنیم. سیستم مدیریتی ولاسکو خیلی پرفشار بود و حرف کسی را قبول نمی‌کرد، اما کواچ رابطه خیلی بهتری نسبت به ولاسکو با بچه‌ها دارد.

کد خبر 265147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha