مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: بیمه و شناسنامه‌‌دار‌ کردن کارگران میادین، تجهیز میادین و بازارها به ۱۱۸دستگاه خودپرداز و ۱۹۸۸دستگاه کارتخوان و استمرار نظام مدیریت محیط‌زیست ایزو۱۴۰۰۱در تمامی میادین و بازارچه‌ها ازجمله برنامه این سازمان در سال ۹۳است.


سيداحمد صفوي يزدي برنامه‌هاي كوتاه‌مدت سازمان ميوه و تره بار را اجراي برنامه‌هاي آموزشي سال93 در قالب 57دوره آموزشي عنوان كرد و افزود: بيمه و شناسنامه‌دار كردن كارگران و ساماندهي و اسكان كارگري مناسب از 25به 50بازار، افزايش غرفه‌هاي عرضه‌كننده محصولات داراي طرح رهگيري و شناسنامه‌داركردن محصولات از 40به 90باب غرفه ازجمله اين برنامه‌هاست. همچنين افزايش محل و ميزان عرضه محصولات سالم و طبيعي و ارگانيك از 2هزار و 200تن به 2هزار و 500تن و عرضه محصولات به‌صورت بسته‌بندي از 16هزار به 18هزار تن رسيده است.

وي درخصوص عرضه محصولات به‌صورت دستچين به ميزان 5هزار و 400تن تصريح كرد: آموزش كارگران از هزار به هزار و 200نفر ساعت و استقرار مديريت بيمه در سازمان با توجه به پوشش بيمه‌اي 5هزار نفر كارگر شاغل نيز از برنامه‌هاي امسال است، به‌طوري كه تلاش و ارائه راهكار براي تبديل بازارهاي كم بازده به بازارهاي برخوردار با تغيير شيوه‌هاي بهره‌برداري و آموزش كارگران به تعداد هزار و 200نفر ساعت در سال 93در دستور كار قرار گرفت.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه‌و‌تره‌بار شهرداري تهران درباره اجراي طرح آموزش ضمن خدمت براي افزايش سطح دانش كاركنان اجرايي ميادين خاطرنشان كرد: پيگيري امور رفاهي كارگران در ميادين و بازارها از قبيل احداث خوابگاه، حمام، آشپزخانه مركزي، تأمين و استفاده از لباس كار متحد‌الشكل به همراه كارت الصاقي شناسايي در ميادين و بازارها به‌صورت متمركز انجام مي‌شود.

صفوي با پرداختن به اينكه ميادين و بازارها به 118دستگاه خودپرداز و تعداد 1988دستگاه كارتخوان تجهيز شده‌اند، گفت: اجراي طرح استقرار صندوق‌هاي فروشگاهي به تعداد 155دستگاه و ادامه روند توسعه و تجهيز كليه غرفه‌ها در ميادين و بازارها در سال 93در برنامه است. صفوي با بيان اينكه معاونت بهداشت سازمان ميادين برنامه‌هايي را براي سال 93در دستور كار قرار داده است، افزود: اجراي طرح پايش باقيمانده سموم و آلاينده‌هاي شيميايي در محصولات كشاورزي، استقرار سامانه مديريت HSE در مجموعه‌هاي تحت‌پوشش سازمان اخذ گواهينامه استاندارد تشويقي براي 14مركز در سال 1393و افزايش تعداد آنها به 25مركز نيز امسال اجرايي مي‌شود.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران با بيان اينكه تكميل و توسعه اجراي طرح ساماندهي حمل‌ونقل مواد پروتئيني پايانه‌هاي عرضه عمده و تقويت شبكه توزيع و قرنطينه درون سازماني از ديگر برنامه‌هاي سازمان ميادين ميوه‌و‌تره‌بار در سال‌جاري است، اضافه كرد: نظارت بر محصولات در حال عرضه در غرفه‌هاي محصولات گواهي شده و نمايشگاه‌هاي عرضه اين محصولات، مكان يابي و طراحي پايانه‌هاي عرضه عمده مواد پروتئيني و مركز عرضه بهداشتي دام در غرب تهران امسال صورت مي‌پذيرد.

کد خبر 264534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha