سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: این سومین باری است که لوییس سوآرز اروگوئه ای دست به چنین رفتار غیر ورزشی می‌زند که البته هر بار به دلیل این رفتار با محرومیت‌های مختلف روبه رو شده است .

سوآرز

به گزارش ایرنا؛ لوییس سوآرز مهاجم جنجالی تیم ملی فوتبال اروگوئه که باگاز گرفتن شانه جورجیو کیلینی مدافع تیم ایتالیا به منفی ترین چهره برزیل 214 تبدیل شده است، رسما از این بازیکن عذر خواهی کرد و تعهد اخلاقی داد، رفتارهای قبلی خود در گاز گرفتن بازیکنان تیم حریف را تکرار نکند.

سوآرز حدود 10 روز پیش و در جریان دیدار تیم اروگوئه مقابل ایتالیا در رقابت های فوتبال جام جهانی2014 برزیل، جورجیو کیلینی مدافع تیم حریف را گاز گرفت .

به گزارش تارنمای الدوری والکاس قطر، سوآرز با انتشار پیامی روی صفحه شخصیاش در توییتر به گاز گرفتن کیلینی اعتراف کرد و نوشت که از وی و خانواده بزرگ فوتبال درخواست عفو وبخشش دارم و متعهد می‌شوم که بار دیگر چنین رفتاری از من سر نخواهد زد.

سوآرز افزود: بعد از سپری کردن چند روز باخانواده ام ،آرامش خود را بازیافتم و توانستم از این ماجرا ، قضاوت درست و منصفانه‌ای بکنم .

براساس رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی فیفا برای سوآرز ، وی از شرکت در 9 بازی رسمی و همچنین به مدت چهار ماه از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم شده است .

این سومین باری است که لوییس سوآرز اروگوئه‌ای دست به چنین رفتار غیر ورزشی می زند که البته هر بار به دلیل این رفتار با محرومیت های مختلف روبه رو شده است .

بار اول وی در سال 2010 هنگامی که پیراهن تیم آژاکس هلند را بر تن داشت در دیدار این تیم مقابل آیندهون ،عثمان بقال مغربی را گاز گرفت و به خاطر این رفتار 7 جلسه محروم شد.

سوآرز با گذشت حدود سه سال از این ماجرا فصل گذشته مجددا این رفتار غیرورزشی را زمانی که در ترکیب لیورپول انگلیس حضور داشت ، تکرار کرد و این بار 10 جلسه محروم شد.

کد خبر 264451

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha