همشهری آْنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی احکام جداگانه‌ای سرپرستان دانشگاه‌های سمنان، شهرکرد و صنعتی قم را منصوب کرد.

به گزارش پايگاه رسمي وزارت علوم، دكتر رضا فرجي‌دانا طي احكام جداگانه‌اي شایان شاه‌محمدی، محمدصادق آخوندی و عباس هنربخش رئوف را به ترتيب به سمت سرپرست دانشگاه‌هاي شهرکرد، صنعتي قم و سمنان منصوب كرد.

وزیر علوم، تحقيقات و فناوري همچنین در نامه‌هايي جداگانه از خدمات اسماعیل اسدی رئیس سابق دانشگاه شهرکرد، سید محمدهادی مشکوه‌السادات سرپرست سابق دانشگاه صنعتی قم و علی خیرالدین رئیس سابق دانشگاه سمنان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

بر طبق اين گزارش، شایان شاه محمدی سرپرست جديد دانشگاه شهركرد، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد است و پیش از این ریاست دانشکده هنر و معماری و پژوهشکده بین‌المللی تالاب هامون دانشگاه زابل را بر عهده داشته است.

محمدصادق آخوندی سرپرست جديد دانشگاه صنعتي قم نيز دارای دکترای فیزیک جامد و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور تهران است و در گذشته مسئولیت راه‌اندازی دانشگاه صنعتی قم را بر عهده داشته است. همچنین عباس هنربخش رئوف دانشیار رشته مهندسی مواد و عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان است و از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به تصدی مسئولیت معاونت‌های آموزشی و دانشجویی، ریاست دانشکده مهندسی و مدیریت گروه مهندسی مواد دانشگاه سمنان اشاره کرد.

کد خبر 264347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha