یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش، ساکنان شهر موصل را مجبور کرده است تا یا با ازدواج دخترانشان و مشارکت آنها در "جهاد نکاح" موافقت کنند یا ۳۰ هزار دلار بپردازند!

daesh

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری المسله، گروه "فرسان الحدباء" که گروهی مردمی برای مقابله با داعش است، در بیانیه‌ای اعلام کرد: ای مردم عراق فرزندان غیور شما از گروه فرسان الحدباء به حملات خود علیه تروریست‌ها که در زمین فساد راه انداختند و مردم را آواره کرده‌اند ادامه می‌دهد. این گروه تروریستی ساکنان شهر موصل را مجبور کرده است تا دختران خود را به زور سلاح به ازدواج تروریست‌ها درآورند یا اینکه حدود 30 هزار دلار بپردازند.

این گروه تاکید کرد که به دفاع از آبروی زنان ادامه خواهد داد و مقابله خود علیه داعشی‌ها را تشدید خواهد کرد.

از سوی دیگر خانم "عالیه نصیف"، از نمایندگان ائتلاف دولت قانون، اعلام کرد: اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد مناضل سعید العبیدی، مدیر دفتر اسامه نجیفی، رئیس پارلمان عراق یکی از سرکرده‌های داعش شده است.

این نماینده ائتلاف دولت قانون از اسامه نجیفی خواست تا موضع خود را در قبال این اطلاعات نشان دهد و واقعیت را تشریح کند.

از سوی دیگر صادق اللبان، از نمایندگان ائتلاف دولت قانون از کردها خواست تا ماهیت رابطه خود با رژیم صهیونیستی را فاش سازند.

وی هشدار داد: این مساله نشان می‌دهد که کردها به سمت دشمنان عراق و دشمنان امت اسلامی و عربی سوق پیدا می‌کنند. اسرائیل در راستای منافع شخصی خود عمل می‌کند و در تلاش است تا کشورهای عربی را تقسیم کرده و آنها را به کشورهای کوچکی تبدیل کند که این مساله به تضعیف جهان عرب می‌انجامد و به طرح‌های اسرائیل جامه عمل می‌پوشاند.

وی به گزارش‌های اخیر برخی از رسانه‌ها اشاره کرد که حکایت از آن داشت که آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تشکیل دولت کرد را تایید کرده است.

کد خبر 264211

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha