همشهری آنلاین: اسطوره فوتبال آرژانتین بار دیگر به انتقاد از فیفا پرداخت و سران این نهاد بین‌المللی را به دلیل حمایت از اسپانسرها به جانبداری از تیم‌های بزرگ متهم کرد.

مارادونا

به گزارش ورزش 3، تيم ملي فوتبال کاستاريکا نمايش خيره کننده‌اي در جام جهاني 2014 برزيل داشته است. اين تيم در هر دو بازي خود برابر تيم‌هاي قدرتمند اروگوئه و ايتاليا به پيروزي رسيد و با 6 امتياز صعود خود را به دور بعد نهايي کرد. اين در حالي است که تا قبل از آغاز اين رقابت‌ها کسي شانسي براي صعود اين تيم قائل نبود.

نمايش خوب کاستاريکا کارمندان دوپينگ فيفا را به شک انداخته است. بر اساس گزارش روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ايتاليا از 5 بازيکن کاستاريکا آزمايش دوپينگ گرفته شده و قرار است که از دو بازيکن ديگر هم آزمايش گرفته شود. ديگو آرماندو مارادونا از اين اقدام فيفا به شدت ناراحت است و فدراسيون بين‌المللي فوتبال فيفا را به جانبداري از تيم‌هاي بزرگ متهم کرد.

ال ديگو گفت: اين تصميم فيفا مخالف قوانين و مقررات است. فيفا چنين کاري را مي‌کند چرا که اسپانسرها در صورت عدم صعود تيم‌هاي بزرگي چون ايتاليا به دور بعد حاضر نخواهند شد پولي پرداخت کنند. فيفا چنين کاري را مي‌کند چرا که کاستاريکا معادلات را به هم ريخته و تيم‌هاي بزرگ را اذيت کرده است. قانون تنها اجازه مي‌دهد که از هر تيمي دو بازيکن مورد آزمايش قرار گيرند. به خوبي چنين چيزهاي را مي‌دانم چرا که خودم آن را تجربه کرده‌ام. اصلا تا الان نديده‌ام که هفت بازيکن مورد تست دوپينگ قرار گيرند.

تيم ملي فوتبال کاستاريکا در گروهي که تيم‌هاي بزرگي چون انگليس، اروگوئه و ايتاليا در آن حضور دارند به راحتي با دو پيروزي پياپي جواز صعود به دور بعد را به دست آورده است.

کد خبر 263363

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha