همشهری آنلاین: نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: خاستگاه اصلی دکتر روحانی به عنوان رییس دولت تدبیر و امید، مکتب امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسیدمجتبی طاهری خرم آبادیˈ روز پنجشنبه 29 خرداد در دیدار رییس جمهوری با علما، ایثارگران و برگزیدگان لرستان در خرم آباد، افزود: دکتر روحانی فرزند اسلام، شاگرد امام راحل(ره)، یاور رهبر معظم انقلاب و خادم و دلسوز ملت است.

وی اظهار کرد: دکتر روحانی در جریان نهضت انقلابی امام خمینی (ره) در مسیر مبارزه با استکبار و رژیم طاغوت، نقش مهم و موثری داشته‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه لرستان از بعد معنوی، فقه و فقاهت شخصیت‌های فراوانی را در طول تاریخ پرورش داده، گفت: قله عظیم فقاهت لرستان در عصر حاضر، آیت ا... بروجردی است که در ادامه به آیت ا... طاهری خرم آبادی ختم می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه لرستان از وجود زخم کهنه محرومیت و بیکاری رنج می‌برد، افزود: این درحالی است که لرستان دارای، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری است.

وی اظهارکرد: با وجود اینها و بهره مندی لرستان از ظرفیت‌های عظیم اقتصادی، صنعتی، تولیدی، کشاورزی و طبیعی، از وجود زخم کهنه محرومیت و بیکاری بر پیکره خود رنج می‌برد.

وی در ادامه گفت:مردم لرستان در دوران انقلاب و دفاع مقدس همواره حضوری موثر، چشمگیر و قابل توجه داشته،و افتخارات زیادی را در حراست و حفاظت از ارزش‌ها و آرمان های انقلاب کسب کرده‌اند.

حجت الاسلام طاهری گفت: دراین شرایط، انتظار داریم در سالی که با عزم ملی و مدیریت جهادی آغاز شده، دولت تدبیر و امید با عقلانیت و اعتدال، افتخاری را در تاریخ این دیار برای خود ثبت کند و در سایه یک حرکت جهادی زخم های کهنه این استان را درمان کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: به یقین سفر دولت و تدبیر به لرستان، منشا خیرات و برکات زیادی برای استان خواهد شد.

سفر استانی هیات دولت به لرستان از چهارشنبه آغاز ، و امروز خاتمه می‌یابد.

کد خبر 263077

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha