همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این نیرو تاکنون از تجهیزات و فناوری‌های بومی صنعت دفاعی در آماده‌سازی ناوگان هوایی ارتش حداکثر بهره‌برداری را کرده است.

حسن شاه‌صفی

به گزارش تسنیم، امیر حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه با حضور در صنایع فجر شیراز از آخرین دستاوردهای صنعتی و دفاعی این صنایع بازدید کرده و گفت: نیروی هوایی ارتش از فناوری‌های بومی صنایع دفاعی کشور حداکثر بهره‌برداری را کرده و در شرایط مطلوبی به سر می‌برد.

امیر خلبان شاه‌‌صفی در این بازدید با تقدیر از مدیران، مسئولان و کارکنان صنایع فجر شیراز به خاطر تعامل مطلوب با نیروهای مسلح، خصوصاً نیروی هوایی ارتش و ابراز خرسندی از توانمندی‌های صنایع داخلی در زمینه تولید قطعات صنعت هوایی، خواستار همکاری هر چه بیشتر این صنعت با نیروی هوایی در اجرای مأموریت‌های خطیر محوله شد.

وی نقش صنعت دفاعی در کارآمدی و اقتدار نیروهای مسلح را حائز اهمیت دانست و افزود: نیروی هوایی ارتش تاکنون از تجهیزات و فناوری‌های بومی صنعت دفاعی در آماده‌سازی ناوگان هوایی ارتش حداکثر بهره‌برداری را کرده است.

در این بازدید، فرمانده نیروی هوایی ارتش از پروژه‌های مختلف صنایع فجر شیراز بازدید و ابراز امیدواری کرد با ادامه تولیدات بومی این صنایع با اهمیت، روز به روز بر قدرت و قوت نیروهای مسلح کشور افزوده شود.

کد خبر 262900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha