دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

مامور شجاع نیروی انتظامی وقتی دید زن و شوهری جوان در رودخانه خروشان افتاده‌اند و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند به کمک آنها شتافت و جانشان را نجات داد.

استوار نیروی انتظامی که حسین عسگری

اين استوار نيروي انتظامي كه حسين عسگري نام دارد پنجشنبه هفته گذشته درحالي‌كه همراه خانواده‌اش براي تفريح به اطراف زاينده رود در روستاي حوره واقع در شهركرد رفته بود، با صحنه هولناكي روبه‌رو شد. او متوجه شد زن جواني كه كنار رودخانه رفته بود در يك لحظه داخل آب افتاد و شدت جريان رودخانه به حدي بود كه او را با خود برد.

شوهر اين زن كه مي‌خواست به همسرش كمك كند خودش را داخل رودخانه انداخت اما شدت جريان از يك سو و عدم مهارت او در شنا باعث شد آب او را هم با خود ببرد.خانواده‌هاي زيادي كنار رودخانه بودند اما از هيچ‌كدام كاري ساخته نبود. استوار عسگري كه شاهد اين صحنه بود دوان دوان به سوي رودخانه رفت و تلاشش را براي نجات اين زن و شوهر آغاز كرد. او به داخل رودخانه پريد و ابتدا خودش را به مرد جوان رساند و او را به سوي حاشيه رودخانه هل داد و كمكش كرد كه خودش را نجات دهد.

در ادامه تلاش كرد خودش را به زن جوان برساند. وقتي عسگري به زن رسيد، مسير رودخانه به جايي پرپيچ و خم رسيده بود با اين حال بعد از طي كردن حدود 300متر در رودخانه خروشان توانست زن را از آب بيرون بكشد. زن جوان آب زيادي خورده بود و بي‌حال بود.

با اين حال پليس شجاع كه به كمك‌هاي اوليه هم آشنا بود، وي را از مرگ حتمي نجات داد و در ادامه امدادگران اورژانس اين زن را به بيمارستان كاشاني شهركرد رساندند و به اين ترتيب زن جوان به زندگي برگشت. استوار حسين عسگري كه در ستاد فرماندهي نيروي انتظامي در چهارمحال‌وبختياري خدمت مي‌كند درباره اين اقدامش به خبرنگار همشهري گفت: خدا خواست كه من اين كار را انجام دهم.

آن روز من و خانواده‌ام از صبح مي‌خواستيم كنار زاينده رود وسايل تفريح مان را پهن كنيم اما هر جا مي‌رفتيم پر از حشرات مزاحم بود و بالاخره در منطقه حوره، جاي مناسبي پيدا كرديم و نشستيم. اين كار خدا بود كه من در آنجا بودم و توانستم به اين زن و شوهر كمك كنم. آن روز صدها نفر كنار رودخانه نشسته بودند اما هيچ‌كدام نمي‌توانستند وارد رودخانه شوند و به آن زن و شوهر كمك كنند. رودخانه پرپيچ‌وخم و شدت جريانش زياد بود و همين مسئله كار را دشوار مي‌كرد اما خوشحالم كه در آن لحظه خدا اين توان را به من داد تا بتوانم جان 2نفر را نجات دهم.

کد خبر 262814

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha