همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ مراقبت از مرزها را برای تسلط بر منطقه بیشتر کرده‌ایم تا پاسخی قاطع به تهدیدات بدهیم.

کیومرث حیدری

به گزارش فارس، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم جشن ازدواج 800 زوج جوان سرباز در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به تحولات منطقه بخصوص عراق و همچنین با توجه به اینکه ارتش امنیت مرزها را به عهده دارد، الان وظیفه ارتش چیست، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نه برای این اتفاق که افتاده بلکه برای همیشه تحولات منطقه و جهان را رصد می‌کند.

وی تاکید کرد: ما قبلا نیز در مرز حضور داشته‌ایم و امروز این موضوع مقداری پررنگ‌تر شده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: آنچه که در کشورهای منطقه رخ می‌دهد بخشی از برنامه نظام استکباری،‌ صهیونیست‌ها و شیطان بزرگ است. بنابراین پیام اصلی ما این است که مسلمانان هوشیار باشند و با طناب استکبار و صهیونیست‌ها به قعر چاه نروند.

حیدری اضافه کرد: از لحاظ نظامی، هرگاه فرمانده کل قوا صلاح بدانند به وظیفه قانونی و تکلیف خود عمل می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا بعد از اتفاقات در عراق مراقبت از مرزها بیشتر شده است یا خیر،‌گفت: مراقبت‌ها را برای تسلط در منطقه بیشتر کرده‌ایم تا پاسخ قاطع به تهدیدات بدهیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: البته ما تهدیداتی را متوجه مرزهای کشور نمی‌دانیم چرا که ملت و کشور بیدار هستند و تحت امر ولایت از هشداری و بیداری کاملی برخوردارند که ما نیز به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

کد خبر 262645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha