همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی با اعلام اینکه کنترل مرزها را برای جلوگیری از ورود اعضای داعش به کشور تشدید کردیم، گفت: ممکن است تعدادی از مهاجران عراقی به دلیل شرایط نامناسب این کشور به ایران مهاجرت کنند.

سازمان ملل با  اشاره به جنایت‌های داعش در مناطق تحت تصرفش از آواره شدن ده‌ها هزار عراقی از خانه و کا

به گزارش مهر، سردار حسين ذوالفقاري در حاشيه ديدار با رئيس ساختار ضدتروريسم منطقه سازمان همكاري شانگهاي در خصوص اقدامات امنيتي در مرزهاي غربي کشور با توجه به تحرکات اخير گروهگ تروریستی داعش در کشور عراق، گفت: در اين خصوص اقدامات امنيتي لازم از جمله شوراي تامين استان ها تشکيل شده چرا که ممکن است اقدامات اخير اين گروه پيامدهاي مختلفي به دنبال داشته باشد.

وي با اشاره به اينکه، تمامي پيامدهاي مختلف را بررسي کرديم تا از قبل آماده باشيم، تصريح کرد: ممکن است برخي از شهروندان عراقي به دليل شرايط نامساعد مهاجرت کرده و در مرزهاي کشور ما پناهنده شوند که در اين باره پيشنهاداتي به مسئولان داديم.

فرمانده مرزباني ناجا يادآور شد: همچنين ممکن است با تردد افراد غيرمجاز و مرتبط با اين گروه مواجه شويم که به همين منظور اقدامات امنيتي و کنترل مرزها را تشديد کرديم و با رصد وضعيت، در آمادگي نسبي قرار داريم تا براساس شرايط پيش آمده اقدامات خود را بر آن اساس سازماندهي کنيم.

 

کد خبر 262531

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha