همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار گرافیکی مارکوس وایزبک، معاون دانشگاه هنر باهاوس روز پنجشنبه ۲۲ خردادماه در گالری «ایده» برپا می‌شود.

گرافیک آلمان

به گزارش همشهري آنلاين، مارکوس وایزبک معاون دانشگاه هنر باهاوس و از هنرمندان شناخته شده حوزه گرافیک در اروپا روز پنجشنبه 22 خردادماه بخشی از آثار گرافیکی خود را در گالری ایده به نمایش در خواهد آورد.

در این نمایشگاه آثار گرافیکی این هنرمند شامل پوستر، طراحی لوگو و طراحی‌های هنری، این گرافیست به نمایش در خواهد آمد.

وایزبک که برای مذاکره همکاری میان مدرسه باهاوس و مدرسه هنرهای ایده به ایران سفر کرده، علاوه بر نمایشگاه آثار خود کارگاه آموزشی نیز در مدرسه ایده برگزار خواهد کرد.

این کارگاه روز شنبه 24 خردادماه از ساعت 9 تا 17 در مدرسه ایده برگزار می‌شود.

مارکوس ویزبک متولد سال 1965 در شهر آفنبرگ در آلمان است و معاون دانشکده و استاد گرافیک در دانشکده هنر و طراحی دانشگاه باوهاوس ویمار را بر عهده دارد.

او عضو باشگاه مدیران هنری و انجمن گرافیک بین‌المللی (AGI) است و تاکنون مدیریت هنری و طراح سازمان بسیاری از شرکت‌ها، گالری‌های هنری و موزه‌های معتبر همچون موزه مدرن آرت فرانکفورت، گالری کروم (KROME)، Deutsche Bank و ... اشاره کرد.

او نویسنده کتب متعدد در زمینه هنر، گرافیک و فرهنگ است که از جمله آنها می‌توان به کتاب‌های "برج نقره‌ای"، "سطح" و "هنر گرافیک در موسیقی الکترونیک" اشاره کرد.

او تاکنون نمایشگاه‌های معتبر هنری و بین‌المللی نیز در کشورهایی نظیر آمریکا، ایتالیا، هلند، فرانسه، آلمان و ... برگزار کرده است.

نمایشگاه آثار مارکوس وایزبک از ساعت 16 روز پنجشنبه 22 خردادماه افتتاح مي‌شود و تا پایان خردادماه در گالری ایده واقع در کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، خیابان هیجدهم، شماره 26 میزبان علاقمندان است.

کد خبر 262168

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha